Sokat ígérte már az Alfa Romeo, hogy szabadidő-terepjárót készít, most pedig itt a Stelvio, méghozzá rögtön a legerősebb, 510 lóerős Quadrifoglio kivitelben.
Sokat ígérte már az Alfa Romeo, hogy szabadidő-terepjárót készít, most pedig itt a Stelvio, méghozzá rögtön a legerősebb, 510 lóerős Quadrifoglio kivitelben.
A Lykan Hypersport és Fenyr Supersport alkotói ezúttal egy fényűző kisbuszt alkottak, amiből külön példány készül majd az abu-dzabi rendőrség számára is.
Közös fejlesztésű városi kiskocsit mutatott be a Toyota, a Subaru és a Daihatsu. Az új modellek együttes jellemzője, hogy rendkívül tágasak, és csak Japánban lesznek kaphatók.
Modellfrissítésen esett át a Citroen kedvező áron kínált családi lépcsőshátúja, a C-Elysée, amely ebből az alkalomból új frontrészt és hátsó lámpákat, valamint naprakész infotainment rendszert kapott.
Néhány napon belül nyit a kantoni autószalon Kínában, ahol a Great Wall egy új autónévvel ismerteti meg a világot: a Wey a kínaiak luxusmárkája lesz.
A Giulia hozta el az Alfa Romeo újjászületését, és az olaszok nem állnak meg itt, hiszen a következő öt évben kilenc új modellt mutatnak be.
Szélvédő és tető nélküli sportkocsit mutatott be egy korábbi spanyol motorkerékpár-gyártó. A Bultaco első négykerekűje, a Linx akár 400 lóerős is lehet.
18 év után ért véget a Rover 75 és különböző változatainak gyártása. A brit modellt még a BMW-vel együttműködve fejlesztették ki, és végül a kínaiak is gyártották többféle néven.
Európa meghódítását már feladta, de Kínában további újdonságokkal jelentkezik a Qoros, ezúttal két tisztán elektromos hajtású autó prototípusát mutatták be.
Bemutatta a hetedik generációs Golf megújult változatát a Volkswagen. A formája alig változott, a motortérben és a műszerfalon azonban több újdonságot is találhatunk.