Az olasz márka szeretné színesebbé tenni a mindennapokat, ezért leveszi a színpalettáról a szürke minden létező árnyalatát. Persze, a fehér és a fekete továbbra is megmarad.
Az olasz márka szeretné színesebbé tenni a mindennapokat, ezért leveszi a színpalettáról a szürke minden létező árnyalatát. Persze, a fehér és a fekete továbbra is megmarad.
A Seat külön márkaként hivatkozik a Cupra márkára, mely a gyári modellek teljesítményre kihegyezett változatait is magába foglalja. Most azonban úgy tűnik, hogy lejjebb engednek a gyáriak az elvárásokból, ugyanis két alap Seat motor is bekerül az eddig csak 300 lóerős kivitelben jelen lévő Cupra Ateca kínálatába.
Puccos szálloda helyett egy Porsche 911-es tetejére szerelt sátorban húzta meg magát Oliver Blume a Le Mans-i 24 órás verseny alatt. A Porsche vezér ezzel nem csak a versenypályához maradt közel mindvégig, hanem az alkalmazottaival is közösen tölthette el a hétvégét.
Bár a Volvo mostanság egyértelműen SUV fronton bővítette a palettáját, a gyártó nem mond le a kombikról sem. Szerintük komoly kereslet van még erre a karosszéria típusra Európában is.
Néhány apróbb változtatással és finomítással készítette fel a Range Rover az Evoque modellt a 2024-es modellévre.
A Toyota hivatalosan is bemutatta azt a szoftvert, mely nagy segítség lehet a jövő autóinak megtervezésében. Elég egy pár szóval leírni a mesterséges intelligenciának, hogy mit szeretnénk és az már dobja is fel az újabbnál újabb ötleteket.
A tavalyi év egyik legmegdöbbentőbb koncepció modellje egyértelműen az elektromos, kétezer lóerős Ford Transit SuperVan 4 volt. Most hétvégén némi átalakítás és teljesítménycsökkentés után, ezt a járgányt küldik fel a gyáriak a Pikes Peak-re.
Miután megkapták a TÜV engedélyt a HiPhi elektromos modelljei, meg is kezdődhet az árusításuk az európai piacon. Most itt vannak a hivatalos árak is, amikkel egy picit a Tesla alá lőttek a kínaiak.
Jövőre már csak automata váltóval lehet rendelni a Volkswagen Golf modelleket, akármilyen kivitelről legyen szó. A gyártó az emissziós normákra hivatkozva kukázza a kézi váltogatás lehetőségét.
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.