Kifejezetten pályaversenyzésre szánja a Lamborghini a Huracán most bemutatott, extra-brtuál változatát, a Super Trofeo Evót.
Nem feltétlenül attól lesz még bestiálisabb egy szuper-sportkocsi, ha még nagyobb teljesítményt csikarnak ki a motorjából. Sok múlik a megfelelő aero-csomagon is. Ezt bizonyítja a Lamborghini Huracan nemrégiben bemutatott Super Trofeo Evo sorozata is, amelynek V10-es, 5,2 literes, 680 lóerős motorjához nem is nyúlt hozzá a gyártó. Inkább a karosszériát fejlesztette, egy sor kiegészítő idom került az autóra a minél ideálisabb légellenállási tulajdonságok érdekében. A fejlesztett verzió a gyártó szerint sokkal jobban tapad a kanyarokban, könnyebben vezethető és összességében jobb köridők érhetők el vele, mint az alapjait adó „sima” Super Trofeo kivitellel. A motort csupán egyetlen módosítás érinti: jobb hűtést biztosítottak számára, és elektromos vezérlését is úgy módosították, hogy kissé alacsonyabb hőmérséklet-tartományban máködjön optimálisan.