Egyszerűen egyesnek hívják az első Polestar-modellt. A Volvo többé-kevésbé független leányvállalatának tetszetős sportkupéja a svédek technológiájára épül. Hibrid hajtásláncot kap majd, Kínában fogják gyártani és újfajta módon értékesítik.
Új utakra merészkedik a Volvo a korábban kizárólag saját modelljeinek versenyfelkészítésével és tuningjával foglalkozó Polestar első modelljével. A szinte teljes fejlesztési szabadságot élvező leányvállalat az anyacég modelljeinek részegységeit felhasználva működik, ennek ékes példája a most bemutatott Polestar 1-es, amely a 2013-as Volvo Cupé Concept alapjain nyugszik, és ugyanarra az SPA kódjelű padlólemezre épül, amelyre az anyacég 60-as és 90-es sorozata. Az izgalmas formavilágú kupé tölthető hibrid hajtáslánccal rendelkezik. Kétliteres, négyhengeres turbós benzinmotorja az első kerekeket hajtja, míg a hátsó kerekekhez egy-egy elektromos hajtómű csatlakozik. A rendszer összteljesítménye 600 lóerő. Az 1-es 150 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban.
A Polestar 1-est nem a Volvo szalonokban fogják értékesíteni (ezzel is hangsúlyozva a márka különálló jellegét), hanem online. Aki mégis valamiféle szalonélményre vágyik, az felkeresheti majd a márka kevés leendő bemutatótermeinek valamelyikét. A Polestar 1-est 2019-től kezdik értékesíteni, de még abban az évben érkezik majd a márka második modellje, amely a 2-es nevet viseli majd, és tisztán elektromos hajtással rendelkezik majd, nem titkolva a Tesla Model 3-as babérjaira törekedve. És 2021-re érkezik a márka kínálatának harmadik modellje, amely (ki gondolta volna?) egy SUV lesz.