A Porsche fejlesztési igazgatója jelentette be, hogy már készül az új belépőszint az elektromos Taycan modellcsaládhoz. Hátsókerék meghajtást és kisebb akkumulátort kap.
Azt szinte mondani sem kell, hogy a Porsche az elektromos Taycan piacra dobásával alapvetően szólt bele a villanyosok piacába. Sikerült ugyanis egy olyan autót összehozniuk, mely tökéletesen vegyíti a Porsche életérzést a jövő technológiájával. Gyors, élvezet vezetni és megadja azt a luxust, amit a Porsche vásárlói elvárnak. Csak hát ott van az az igencsak borsos 35 millió forintos induló ár is.
Ezen fog majd javítani az a változat, mely már javában fejlesztés alatt áll, legalábbis Dr. Michael Steiner fejlesztési igazgató elmondása szerint. „Lesz egy kizárólag a hátsó kerekeket hajtó Taycan változat is a jelenleginél kisebb akkumulátor csomaggal a jó ár-érték arány érdekében. Ez nem csak azoknak lehet alternatíva, akik érzékenyek az árazásra, hanem azoknak is, akiknek nincs szüksége mind a két tengely hajtására”- mondta Steiner.
Az újdonság először az ázsiai piacon kerül bevezetésre, de nem sokkal később globális szinten elérhetővé válik.