
Tovább bővítette az elektromos palettáját a Ford. Most a Puma mutatkozott be villanyos formában GEN-E megjelöléssel és Mustang Mach-E stílusú orrkialakítással.
Tovább bővítette az elektromos palettáját a Ford. Most a Puma mutatkozott be villanyos formában GEN-E megjelöléssel és Mustang Mach-E stílusú orrkialakítással.
Bár többször is próbálta szoftveresen megoldani a Jaguar a túlmelegedő I-Pace akkumulátorok problémáját, valahogy sosem sikerült ténylegesen megelőzni, hogy tűzveszélyes legyen egy bizonyos legyártott széria a 2019-ben Év Autója díjat is nyert modellből. Most ezeket vásárolja vissza a gyártó Amerikában.
A Kia felfelé bővítette tovább az elektromos EV9 palettát. Az EV9 GT az eddigi legerősebb kivitel, de nem csak a teljesítmény az, amiben többet ad az újdonság, mint a gyengébb verziók.
Bár a svéd márka volt egy időben a legnagyobb szószólója a villanyos átállásnak, most már ők is egyre visszafogottabban beszélnek a dologról. Most például az derült ki, hogy a belsőégésű motorral szerelt XC90 még egy jó darabig velünk maradhat.
A Ford a tervek szerink a kölni üzem teljes kapacitását az elektromos Capri és Explorer gyártásának vetette volna alá, csak hogy az elektromos autók iránti kereslet visszaesése alaposan átírta a forgatókönyvet. A gyár dolgozói részmunkaidőben dolgoznak már csak a sorok mellett.
A Mazda gőzerővel dolgozik a Mazda 6 elektromos átiratának a globális piaci bevezetésén, ami reményt adhat arra, hogy a japánok ismét nagyobb figyelmet szentelnek a lépcsőshátú modelleknek a rengeteg SUV helyett. A márka egyik programmenedzsere azonban elárulta, hogy ez ebben a formában nem igaz. Amíg a vásárlók döntő többsége SUV modelleket keres, addig a szedánok továbbra is a háttérben maradnak.
A régóta jól csengő Vitara elnevezést vette magára a Suzuki első tisztán elektromos autója, de igazából semmi köze nincs a jelenlegi belsőégésű motoros generációhoz. Az eVX koncepció szériagyártású változatáról van szó.
A Mitsubishi palettáján már most is találhatunk átemblémázott Renault modelleket, a jövőben pedig ez a jelenség még erősebben nyilvánul majd meg. Két új Renault SUV modellt is felvesznek a kínálatukba a japánok.
A Toyota és a Suzuki tovább folytatja az együttműködését, melynek keretein belül modelleken is osztoznak. Eddig főleg Toyota modelleket emeltek át a Suzuki kínálatába, nemsokára azonban fordul a kocka.
Több szempontból is nagy jelentőséggel bír, hogy az Abarth kezelésbe vette az elektromos Fiat 600-ast. Ez ugyanis nem csak hogy az első elektromos crossover a kínálatukban, hanem a Scorpionissima kivitel egyben az eddigi legerősebb modelljük is.