
A BYD már eddig is komoly jelenlétet mutatott Európában, de érthető módon, még többet szeretnének a kínaiak. Szépen sorban érkeznek a kimondottan erre a piacra hangolt újdonságok. Ilyen a most bemutatott Sealion 7 is.
A BYD már eddig is komoly jelenlétet mutatott Európában, de érthető módon, még többet szeretnének a kínaiak. Szépen sorban érkeznek a kimondottan erre a piacra hangolt újdonságok. Ilyen a most bemutatott Sealion 7 is.
Egy német magazin gyári forrásokból jutott érdekes információkhoz a jövő Mercedes-palettáját illetően. Úgy néz ki, hogy a kupé-SUV modellekhez nyúlnak majd hozzá. A kérdés az, hogy a GLC és a GLE kupék végleg eltűnnek vagy pedig egy modellé olvadnak majd össze.
A Skoda bemutatta a legújabb páncélozott modelljét, mely nem csak a lövedékeket, hanem a gránátokkal dobálózást is bírja egy ideig. Persze, a legújabb csak képletesen értendő, hiszen az átalakítás az előző generációs Kodiaq szériára épül.
Több mint 12 ezer EV9 modellt rendel vissza a Kia egy szoftveres frissítésre miután kiderült, hogy távirányított parkolás közben nem mindig fékezi meg a rendszer az autót akkor, amikor kéne. Eddig csak anyagi károkról tud a gyártó, személyi sérülésről szerencsére nem.
Ha létezik autó, amely távol áll az agresszív tuning világától, akkor az a Dacia Duster. A Carpoint most mégis kezelésbe veszi a modellt, ráadásul olyan irányba elmozdítva, amivel a legjobb ütőkártyáit veszti el.
A Lexus a GX legújabb generációjából faragott egy igazi golfautót. Nem a hagyományos értelemben vett golfkocsira kell gondolni, hanem egy a sport szerelmeseit kiszolgáló terepjáróra.
A Volkswagen immár harmadszor ír ki visszahívást az elektromos ID.4-es modellre, mert annak ajtajai maguktól kinyílhatnak. A problémát a kilincsek beázása okozza.
A Mercedes számára már évek óta az egyik legfontosabb piac a kínai, ám mostanság enyhe visszaesést tapasztalhattak az eladásokban. Éppen ezért most 1,8 milliárd eurót fektetnek kimondottan a helyi gyártású és ottani vásárlóknak készülő paletta felépítésébe.
Eddig teljes mellszélességgel állt ki a Volvo a kizárólag villanyos paletta kialakítása mellett, most viszont változtattak a jövőt illető elképzeléseken. 2030 után is lesznek hibridek a kínálatban.
Mintegy három évnyi piaci jelenlét után kapott egy enyhe frissítést a Honda HR-V. A hajtáslánc nem változott, Európában továbbra sem lehet összekerék-meghajtással kérni a hibrid rendszert.