A Lamborghini némi frissítéssel, és egy kis erősítéssel gondoskodik arról, hogy a Huracán továbbra is a tehetős vásárlók egyik kedvence legyen.
Egy Lamborghini sosem öregszik meg, legalábbis ezt gondolhatnánk átlag autós vásárlói fejjel gondolkodva. Ezzel szemben viszont fontos kiemelni, hogy pontosan a szupersportkocsik és a luxusautók piaca az egyik legérzékenyebb, ha technikai újításokról van szó. Ha lemaradsz, vásárlókat vesztesz. Pontosan ezért kellett a Huracánnak is felfrissülnie most.
A beavatkozás nem csak kötelező jellegű volt, hanem jól is sikerült. A Huracán Evo átrajzolt első lökhárítója és oldalsó beömlői mellett egyértelműen a hátsó traktus változásai a legfeltűnőbbek, ahol újrapozicionált kipufogókat és új szárnyelemet találhatunk a leszorítóerő növelés érdekében. Apropó leszorítóerő! A ráncfelvarrás után a Huracán Evo az eddiginél ötször jobban nyomódik az aszfalthoz, ami jelentősen növeli a stabilitást.
Szintén a stabilitást és a manőverezhetőséget javítja az összkerék kormányzás és a tovább finomított futómű is.
Belül a középkonzolba épített érintőképernyő az igazi újítás, illetve az, hogy a Lamborghini történetében először megjelent az infotainment gesztusvezérlése is.
Természetesen a motorba is belepiszkáltak egy kicsit, így az 5,2 literes V10-es egyság már 640 lóerőt, az eddiginél 30-al többet tud leadni.