A klasszikus Lotus Elise S1 neve hallatán sok autórajongó szíve megdobban, hiszen ez az ikonikus brit roadster a könnyűsúlyú, vezetési élményre kihegyezett sportautók egyik legnevesebb megtestesítője. Szélesebb közönség figyelmét azonban sosem igazán keltette fel, legalábbis nem úgy, mint mondjuk egy Porsche 911, amiből már számtalan átirat készült kisebb gyártók által is. Ezen változtatna a Get Lost nevű új vállalkozás első projektje, a Project Safari.
A Get Lost alapítója, a neves autófotós George Williams nem egyszerű tuningautót akart építeni, hanem egy olyan egyedi gépet, amely szórakoztató, provokatív és abszolút különleges. Egy igazi off-road Elisé-t, amely szembemegy a megszokott gyakorlatokkal.
A Project Safari nem egy sima futóműemelés vagy dizájnfrissítés. A futómű teljesen egyedi fejlesztés, a hasmagasság 100 mm-rel nagyobb, mint az eredetinél, a kerekeket pedig terepgumikra cserélték. Az autó így nemcsak látványosabb, hanem valóban alkalmas a nehéz terepre is. Ebben segít a limitált csúszású differenciálmű és a hidraulikus kézifék is, amelyek rallyszerű élményt ígérnek.
A hajtásláncról nem sokat árult el a gyártó, mindössze annyit, hogy az új és megbízható teljesítményt nyújt. Azonban a motorháztető mögül kikandikáló dupla légbeömlők legalább egy V6-os motort sejttetnek, vagyis valami jóval erősebbet, mint amit az eredeti Elise valaha is kapott.
Az autó külső megjelenése is a célhoz igazodik: masszív sárvédő-szélesítések, négyzet alakú fényszórók, fehér rallykerekek, robusztus tükörházak, elöl pedig méretes ködlámpák egészítik ki a látványt. Az összhatás egyszerre retro, agresszív, mintha a Lotus Elisé-t keresztezték volna egy Dakar-járgánnyal.
George Williams, a Get Lost alapítója így fogalmazott a koncepcióról: „Ez nem egy módosított Elise, hanem a mi értelmezésünk arról, hogy mit is kínálhat ez a platform. Minden részletre odafigyeltünk – a formatervtől a vezethetőségig – egyetlen cél vezérelt minket: hogy szórakoztató legyen.” Majd hozzátette: „Ha érted, érted. Ha nem? Get Lost.” (azaz „Tűnj el!” – utalva játékosan a márkanévre).
A Project Safari nemcsak egy különleges egyedi gép, hanem egy új szemlélet képviselője is, amely szerint az autó nem csupán közlekedési eszköz vagy státuszszimbólum, hanem az élmények generátora. A Get Lost már fogadja az érdeklődőket, legyenek azok potenciális vásárlók, együttműködő partnerek vagy egyszerűen olyan rajongók, akik megértik a koncepció lényegét.