
Az Aston Martin megerősítette, hogy jövőre már bemutatják a saját SUV-jukat, melyet DBX néven dobnak majd piacra. Nem V12-es, hanem az AMG-től érkező V8-as egység lesz az orrában.
Az Aston Martin megerősítette, hogy jövőre már bemutatják a saját SUV-jukat, melyet DBX néven dobnak majd piacra. Nem V12-es, hanem az AMG-től érkező V8-as egység lesz az orrában.
A Vantage már lassan búcsúzik az Aston Martin kínálatából, de a cég új, kifejezetten versenytuningra szakosodott részlege ezzel mutatkozik be. Íme a Vantage AMR!
Bemutatta a nemrégiben létrehozott AMR-részleg legújabb alkotását az Aston Martin: a Vulcan Pro nagyobb tapadással is rendelkezik, mint az alapmodell.
Mostanában szinte megszokhattuk már, hogy szinte nem telik el úgy hét, hogy ne jelenjen meg egye-egy újabb szuper-sportkocsi a nagy gyártók vagy a kis manufaktúrák kínálatában. Bár a mostani trend új, mégsem példa nélküli az autóipar történetében: a ’70-es évek elején és a ’80-as évek végén is volt már egy-egy ilyen dömping a brutális erejű gépekből. Mindkettő produkált olyan autókat, amelyek mára szinte történelmi jelentőségre tettek szert, vagy kis túlzással legendássá váltak. De szép számmal akadtak olyanok is, amelyek a nagyratörő tervek ellenére saját dugájukba dőlve múltak ki. Íme egy kis összeállítás ezekből!
Két grafikát tett közzé a brit Autocar magazin, amelyeken az Aston Martin 2019-re várható első SUV-jának sorozatgyártásra érett változatát villantják föl.
2019-ben dobja piacra az Aston Martin a márka első SUV-ját, a sportos DBX-et. Az eredeti elképzelésekkel szemben nem csak elektromos és hibrid hajtással készül majd, hanem V8-as és V12-es motorokkal is.
Hamarosan hivatalosan is bemutatják az első teszt-képeken immár csak minimális álcázás alatt futó 2018-as Aston Martin Vantage-szériát. Visszapillantunk a korábbiakra.
Közzétette az Aston Martin az első olyan képeket az új, 2018-as Vantage-szériáról, amelyen már sorozatgyártásra érett változatban, minimális álcázással csodálható meg a luxus-sportkocsi.
Ha ez kell a népnek, hát legyen! – gondolták a Ferrarinál, és nekiláttak megtervezni az első SUV-jukat. Az ágaskodó paripás márkajelzésű divat-terepjáró 2021-ben érkezhet a piacra.
Megkapta az Egyesült Államok szakhatóságaitól az engedélyt a Cameron Glickenhaus sportkocsigyártó az SCG008S modell ottani gyártására. Az engedély szerint 375 példány készülhet évente az állítólag F1-es szintű menetteljesítményekre képes autóból – de egyelőre csak tízet terveznek.