Ha az ABT hozzányúl egy Audihoz, akkor azt illik komolyan venni. Most sincs ez másként, hiszen a tuning mesterek egy egyszerű beavatkozással plusz 50 lovat tuszkoltak be az SQ2 ménesébe.
Ha az ABT hozzányúl egy Audihoz, akkor azt illik komolyan venni. Most sincs ez másként, hiszen a tuning mesterek egy egyszerű beavatkozással plusz 50 lovat tuszkoltak be az SQ2 ménesébe.
Az Audi az utóbbi időben előszeretettel alkalmazott dízel motort az S-es modellekben, ám az A8 csúcsváltozatánál maradtak a jól bevált benzines vonalnál.
Az Audi a Q7-es ráncfelvarrással egy percig sem akarja titkolni, hogy sokat dolgoztak rajta. Nem csak a külső változott, hanem a beltartalom is.
A rajongók a Q8 piacra dobása óta követelték a gyárilag tuningolt változatot, amit most be is mutatott az Audi. Két turbóval és 900 Nm nyomatékkal felvértezett V8-as dízel került az orrába.
Ma már elektromos autót piacra dobni legalább annyira mindennaposnak számít, mint ahogy az elmúlt években ontották a dízeleket magukból a gyártók. Felmerült, hogy például a következő Audi A8 is villanyos hajtásláncot kaphat.
Az Audi messze a jövőbe tekint, és utód nélkül szünteti meg a TT és R8-sorozatot. A jövő az elektromosságé és az autonóm vezetésé.
Pontosan tíz éve annak, hogy bemutatkozott a V10-es egységgel szerelt Audi R8. Ennek tiszteletére készített egy igen látványos képet az Audi. Ebben a robbantott ábrában több a munka, mint gondolnád.
Nemrég az Audi bejelentette, hogy Európában csak dízelként lesz kapható az S6 és az S7, most pedig kiderült, hogy az S5 sem marad ki a gázolajos hullámból.
Az Audi még bízik a dízelekben, legalábbis erre enged következtetni, hogy az európai piacon gázolajosként képviselteti magát a most érkező S6 és S7.
Negyedik szintű, azaz beavatkozás nélkül is magától közlekedő koncepciókat mutat be az Audi és a Volkswagen.