
Az Audi gyakornoki csapata álmodta meg az NSU Prinz modern környezetbe ültetett mását. Nem csak a formaterv, hanem az elektromos hajtáslánc is a mai elvárások szerint lett kialakítva.
Az Audi gyakornoki csapata álmodta meg az NSU Prinz modern környezetbe ültetett mását. Nem csak a formaterv, hanem az elektromos hajtáslánc is a mai elvárások szerint lett kialakítva.
Ahogyan azt már megszokhattuk, az AMTS-en minden évben kiállítanak egy igazán legendás autót is. Többnyire olyat, amiből csak egy létezik a világon. Idén sem lesz ez másként, ráadásul az S1 Hoonitron nem csak a technikai részletei miatt érdekes, hanem van egy szomorú apropója is: ez Ken Block utolsó elkészült őrült versenygépe.
A villanyosítás korában sem válik meg a jellegzetes RS modellektől az Audi. Jövőre például érkezik az RS6 elektromos átirata, természetesen kombi karosszériával.
Egy kínai szállodában egy kisebb nézeteltérés után szabadult el a pokol, amikor egy elégedetlen vendég egészen a recepcióig hajtott az Audijával. Nem volt veszélytelen a mutatvány, de szerencsére senki sem sérült meg.
Az Audi bejelentette, hogy már jövőre bemutatkozik a Q6 e-tron modell, de ezzel együtt utaltak elektromos A4 és A5 variánsokra is. Hosszú távon szeretnék a gyártási költségeket is lefaragni, amit a tervek szerint egyszerűbb autókkal érnének el.
Egy autó kinézetét alapvetően határozza meg a felni, amit rászerelnek a gyáriak. Ezért nem szabad félvállról venni a dizájnt, amihez most a számítógépektől kérnek segítséget az Audinál.
Manapság egyre nagyobb figyelmet kap az autóiparban is a környezettudatosság, melynek egyik példája az Audi műanyag újrahasznosítást megcélzó akciója. Sérült autók elemeit felhasználva készül például a Q8 E-Tron bizontási öv csatjának a burkolata.
A Q8 e-tron modellel ünnepli premierjét az Audi új, lényegesen leegyszerűsített logója. Nincs több háromdimenziós hatás, viszont a kéttónusú kétdimenziós embléma jobban látható akár messziről is a gyáriak szerint.
Jelenleg az teljesítményre kihegyezett Audik, azaz az RS modellek világába az RS3 a belépő szint, Szó sincs azonban arról, hogy a kocsi gyenge lenne, így az ABT tuningműhely mesterei sem nyúltak a motorhoz a mostani átiratnál. Máshoz viszont igen!
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.