Manapság egyre nagyobb figyelmet kap az autóiparban is a környezettudatosság, melynek egyik példája az Audi műanyag újrahasznosítást megcélzó akciója. Sérült autók elemeit felhasználva készül például a Q8 E-Tron bizontási öv csatjának a burkolata.
Manapság egyre nagyobb figyelmet kap az autóiparban is a környezettudatosság, melynek egyik példája az Audi műanyag újrahasznosítást megcélzó akciója. Sérült autók elemeit felhasználva készül például a Q8 E-Tron bizontási öv csatjának a burkolata.
A Q8 e-tron modellel ünnepli premierjét az Audi új, lényegesen leegyszerűsített logója. Nincs több háromdimenziós hatás, viszont a kéttónusú kétdimenziós embléma jobban látható akár messziről is a gyáriak szerint.
Jelenleg az teljesítményre kihegyezett Audik, azaz az RS modellek világába az RS3 a belépő szint, Szó sincs azonban arról, hogy a kocsi gyenge lenne, így az ABT tuningműhely mesterei sem nyúltak a motorhoz a mostani átiratnál. Máshoz viszont igen!
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.
Az Audi nemrég jelentette be, hogy az A1 és a Q2 utódmodell nélkül szűnik meg. Ez nem jelenti azt, hogy nem kínálnak kompakt modelleket a jövőben. Az A3 lesz a belépő szint, ráadásul több új modell is érkezik majd ebbe a szegmensbe.
Nagy mérföldkőhöz ért az Audi, legalábbis annak a magyarországi üzeme. Győrben elkészült a százezredik hibrid autó, ezzel a négykarikások már szemmel látható szerepet vállalnak a közlekedés kizöldítésében.
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
A kilencvenes években készültek el, de máig érezhető a hatásuk az autóiparban. A sorozatunkat egy olyan modellel fejezzük be, amelynek ma már komoly gyűjtői értéke van, pedig anno nem is várt olyan sokat tőle a közvélemény. Ez az Audi A2. Amit még az óvodások is tudnak erről az autóról – ez tiszta alu. Tisztelet a […]
Az elektromos átállás és a nyersanyaghiány egyaránt egyre feljebb nyomja az autók árát. A legtöbb gyártó szerint így már a városi kisautókat lehetetlen lesz eladni, így egyre többen engedik el ezen modellek kezét. Most az Audi is bejelentette, hogy nem lesz több A1 és Q2.
Ken Block, az amerikai fenegyerek nem veti meg a villanyosítást. Sőt, az Audival karöltve azon dolgozik majd, hogy a jövőben minél jobbak és gyorsabbak legyenek a négykarikás elektromos autók.