
Az Audi nemrég jelentette be, hogy az A1 és a Q2 utódmodell nélkül szűnik meg. Ez nem jelenti azt, hogy nem kínálnak kompakt modelleket a jövőben. Az A3 lesz a belépő szint, ráadásul több új modell is érkezik majd ebbe a szegmensbe.
Az Audi nemrég jelentette be, hogy az A1 és a Q2 utódmodell nélkül szűnik meg. Ez nem jelenti azt, hogy nem kínálnak kompakt modelleket a jövőben. Az A3 lesz a belépő szint, ráadásul több új modell is érkezik majd ebbe a szegmensbe.
Nagy mérföldkőhöz ért az Audi, legalábbis annak a magyarországi üzeme. Győrben elkészült a százezredik hibrid autó, ezzel a négykarikások már szemmel látható szerepet vállalnak a közlekedés kizöldítésében.
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
A kilencvenes években készültek el, de máig érezhető a hatásuk az autóiparban. A sorozatunkat egy olyan modellel fejezzük be, amelynek ma már komoly gyűjtői értéke van, pedig anno nem is várt olyan sokat tőle a közvélemény. Ez az Audi A2. Amit még az óvodások is tudnak erről az autóról – ez tiszta alu. Tisztelet a […]
Az elektromos átállás és a nyersanyaghiány egyaránt egyre feljebb nyomja az autók árát. A legtöbb gyártó szerint így már a városi kisautókat lehetetlen lesz eladni, így egyre többen engedik el ezen modellek kezét. Most az Audi is bejelentette, hogy nem lesz több A1 és Q2.
Ken Block, az amerikai fenegyerek nem veti meg a villanyosítást. Sőt, az Audival karöltve azon dolgozik majd, hogy a jövőben minél jobbak és gyorsabbak legyenek a négykarikás elektromos autók.
Egyesek szerint semmi köze a most ismert A8 modellekhez, ráadásul az sem biztos, hogy ilyen formában megvalósul, az Audi Grandsphere koncepció alapvetően új szemléletet jelez a négykarikás márkánál.
A nagyobb értékű autóknál a ponyvázást illik már stílusosan, legalább egy típusspecifikus megoldással letudni. Az Audi most megmutatja, hogy miként is lehet ezt a legjobban kivitelezni.
Az Audi még a hivatalos premier előtt elküldte a Zöld Pokolba az új RS3-ast. Nem is jöttek onnan vissza üres kézzel a négykarikások, megvan a leggyorsabb kompakt köridő!
Nem mindennapi elektromos koncepció látott napvilágot. Az E-Legend EL1 lényegében a legendás Audi Sport Quattro S1 szellemi utódja.