Az Audi igencsak múltba merengős kedvében van mostanság, ami érthető is, hiszen idén 40 éves a legendás Quattro hajtásuk. A 40 darabos példányszámban készülő ünnepi TT RS után most bemutattak egy tanulmányt is, RS6 alapokon.
Az Audi igencsak múltba merengős kedvében van mostanság, ami érthető is, hiszen idén 40 éves a legendás Quattro hajtásuk. A 40 darabos példányszámban készülő ünnepi TT RS után most bemutattak egy tanulmányt is, RS6 alapokon.
A pandémiás helyzet rengeteg gyártót küldött földre év elején, a legtöbben pedig még mindig ennek a hatása alatt vannak. A Volkswagen csoport viszont éppen átbillent pozitív irányba egy igen erős harmadik negyedév után.
Mintegy 40 éve már annak, amikor az Audi először alkalmazta az azóta legendássá vált Quattro összkerék-hajtási rendszert. Most erre emlékezik meg a négykarikás márka egy limitált szériás TT RS modellel.
Az Audi az elektromos autózásban a sportos vonalat keresőket célozza meg a még fejlesztés alatt álló E-tron GT-vel, így kiemelt fontossággal bír a jármű hangzása is. Most a hangolásba nyerhetünk betekintést.
A Volkswagen-csoport részéről hiba lenne nem kihasználni a hipermodern és erős Porsche Taycannál alkalmazott padlólemezt és hajtásláncot. A következő atomvillanás az Audi E-Tron GT lesz. Az álcázott autó már a Nordschleifén köröz.
Mintegy öt évvel a dízelbotrány kirobbanása után hivatalosan is megkezdődött az autóipar történetének legnagyobb csalásához köthető bírósági eljárás. Először az Audi egykori igazgatótanács elnökének kell felelnie a súlyos vádakra.
Ma ünnepélyesen jelentette be az Audi Hungária, hogy a győri gyáregységben elkészült a másfél milliomodik autó. Már 22 éve tart a magyar négykarikás sikersztori!
Jövőre lesz 125 éves az ABT (egykori nevén Auto-ABT), így érthető, hogy már a méltó ünneplésre készülnek a németek. Ennek lesz az egyik eszköze a limitált példányszámú 740 lóerős Audi RS Q8.
Eddig kizárólag a sportosabb modellekhez volt elérhető az Audi OLED technológiás lámpája, ám a jövőben akár a Q5 vásárlók is kérhetik a továbbfejlesztett verziót. Változtatható rajzolatot és animáció megjelenést ígér az új fényforrás.
Bár manapság inkább az elektromos hajtásláncok divatosak, azért az Audi még nem engedi el a jó öreg gázolajos technológiát sem. Erre a legjobb bizonyíték, hogy most új dízel egységgel bővült az A8 zászlóshajó palettája.