
Eddig kizárólag a sportosabb modellekhez volt elérhető az Audi OLED technológiás lámpája, ám a jövőben akár a Q5 vásárlók is kérhetik a továbbfejlesztett verziót. Változtatható rajzolatot és animáció megjelenést ígér az új fényforrás.
Eddig kizárólag a sportosabb modellekhez volt elérhető az Audi OLED technológiás lámpája, ám a jövőben akár a Q5 vásárlók is kérhetik a továbbfejlesztett verziót. Változtatható rajzolatot és animáció megjelenést ígér az új fényforrás.
Bár manapság inkább az elektromos hajtásláncok divatosak, azért az Audi még nem engedi el a jó öreg gázolajos technológiát sem. Erre a legjobb bizonyíték, hogy most új dízel egységgel bővült az A8 zászlóshajó palettája.
A Formula E szériában nagy botrányt kavart, amikor Daniel Abt sztárpilótát csaláson kapták egy szimulátoros versenyen. Az Audi azonnal kirúgta, most egy másik csapat viszont lehetőséget biztosít neki a szezon hátralévő részében.
Bár a jelenlegi Audi S8 már gyári állapotban is egy brutális fenevad, a német ABT tuningműhely szerint van még benne potenciál. És bizony van, hiszen szupersportkocsikat megalázó teljesítményt és gyorsulást értek el vele a mesterek!
A termelés újrakezdéséhez elengedhetetlen kitétel a megfelelő fertőtlenítés biztosítása is az autógyárak esetében. Az Audi magyar részlege parádésan oldotta meg a feladatot, azaz saját gyártású kézfertőtlenítő automatákat helyeztek forgalomba.
Az Audi bemutatta azt a MIB 3 infotainment rendszert, mely az új generációs modellek sajátossága lesz. Nem csak gyorsabb, de lényegesen többet is tud.
Tovább bővült az Audi A3 új generációs modellcsaládja, most a lépcsőshátú limuzin mutatkozott be.
Az Audi úgy döntött, hogy nem húzza tovább a biztonsági leállást, ezért újraindította a termelést a győri üzemben. Természetesen biztonsági óvintézkedések előzték meg a beindulást.
Mind a két nagy német gyártó már az újrakezdést tervezgeti, hogy már április végén megindulhasson a termelés. A visszaállás egy többlépcsős folyamat lesz, ám a magyar gyárak az elsők között fognak ismét beindulni.
Egyszerű, mégis hatásos marketinget választott az Audi és a Volkswagen arra, hogy távolságtartásra szólítson fel a járvány idején. Széthúzták az emblémájukat.