
Könnyebb és erősebb is lesz „mezei” társainál a Honda NSX-sorozat legizmosabb változata, amelyre azonban még három évet kell várni.
Könnyebb és erősebb is lesz „mezei” társainál a Honda NSX-sorozat legizmosabb változata, amelyre azonban még három évet kell várni.
Magas tetős, kombiszerű, ötletesen variálható kisautójával nagy sikert ért el a Honda, és a Jazz első generációja használtan is megérdemelten tartja magasan az árát.
Nem sokkal az után, hogy leleplezték az új Honda Civic amerikai változatának prototípusát, most a szériagyártmány formájának szabadalmi rajzai kerültek nyilvánosságra.
A családi egyterűk érdekes képviselője a Honda FR-V, hiszen az első sorban is három ülést helyeztek el. A Fiat Multipla japán alternatívája használtan sem rossz választás.
A New York-i autószalonon villantotta fel a nagyközönségnek a Honda, milyen lesz a Civic tízedik generációja.
Érdemben fontolgatja a Honda, hogy Európában és talán Észak-Amerikában is forgalmazza parányi roadsterét, az S660-ast.
Elkészítheti a legendás CRX igazi utódját a Honda, miután a hibrid hajtásával nem túl népszerű CR-Z második generációja a Civic Type R turbómotorját kaphatja meg.
Meglehetősen ritka a piacon, de aki rátalál egyre, annak jó vétel lehet a Honda kisméretű lépcsőshátúja, amely a Jazz műszaki alapjaira épül, de annál jóval nagyobb a csomagtartója.
Type R kivitelben is itt az új Civic, amely 310 lóerős motorjával a Honda eddigi legerősebb autója, és a kategória leggyorsabbja is egyben.