Sosem volt élharcos a Honda a dízelek piacán, így könnyű szívvel engedik el a gázolajos megoldást, hogy az így felszabaduló kapacitást a hibrid és az elektromos fejlesztésekre fordítsák.
Sosem volt élharcos a Honda a dízelek piacán, így könnyű szívvel engedik el a gázolajos megoldást, hogy az így felszabaduló kapacitást a hibrid és az elektromos fejlesztésekre fordítsák.
A Honda az elektromos e kisautó bemutatója kapcsán árulta el, hogy nem kevés múlik az autó sikerén. Az évi 10 ezer értékesített példány a cél, hogy elkerülhető legyen az EU-s bírság.
A Honda bejelentette, hogy a jövőre érkező új Jazz generáció nem, hogy kapható lesz hibrid hajtáslánccal, hanem nemes egyszerűséggel Európában csak úgy lesz megvásárolható.
Pár nappal a hivatalos leleplezés előtt újabb információk derültek ki a Honda e-ről. Például már azt is tudjuk, hogy többféle teljesítménnyel is rendelhető lesz.
Az UFO Civicet leváltó jelenlegi generáció már négy éve van a piacon, így elkerülhetetlen volt a modellciklus közepét jelző ráncfelvarrás. Az új Civic azonban még mindig annyira friss, hogy alig nyúltak hozzá a gyáriak.
Komoly problémára utal, hogy a Honda szinte havonta bejelent egy újabb gyárbezárást vagy átalakítást. Az angol és a török üzem után most az argentin autógyárnak is megpecsételődött a sorsa.
Egy koreai dizájner rajzolta le a jövő Hondáját, melyben akár relaxáló fürdőt is vehetsz menet közben. Szó sincs vezetési élményről, az autó teljesen magát vezeti.
Pontosan hatvan éve annak, hogy a Honda megkezdte a motorkerékpárok értékesítését Amerikában. Ennek a kerek évfordulónak a tiszteletére készültek el a srácok egy igen különleges felújítással.
Lassan ott tartunk, hogy már semmi sem titok a Honda egyszerűen csak „e” néven piacra kerülő elektromos kisautója kapcsán. Megint egy adag friss információt közöltek róla a gyáriak.
A Honda még 2014-ben állította fel a fűnyíróval elért sebesség rekordot a Mean Mower-el. Most egy új verzióval a gyorsulási rekordot akarták felállítani, de közben megdöntötték a végsebességét is.