Ahogy egyre elfogadottabbak lesznek az elektromos és a hibrid autók, annál inkább égető a kérdés, hogy vajon mit lehet tenni az elhasználódott akkumulátorokkal A Honda már kitalálta, hogy mit kezd velük.
Ahogy egyre elfogadottabbak lesznek az elektromos és a hibrid autók, annál inkább égető a kérdés, hogy vajon mit lehet tenni az elhasználódott akkumulátorokkal A Honda már kitalálta, hogy mit kezd velük.
A Honda nagyon elszámolta magát az elektromos Clarity modellel Amerikában, így most le is szedték a palettáról. A hibrid és a hidrogénes variáns továbbra is megmarad.
A Honda is csatlakozik a japán autógyártók azon törekvéséhes, hogy újra kezdik gyártani az ikonikus modellek alkatrészeit. Az S2000-hez kínálnak majd gyári cuccokat, de csak azokat, amiket nagyon szeretnének a tulajdonosok.
A Honda nem játssza el azt, amit a Toyota, azaz a Type-R megjelölés nem lesz annyira univerzális, mint a GR a konkurenciánál.
A Honda eddig sem titkolta, hogy az új Jazz generáció Európában elérhető lesz hibrid hajtással is, ám azt még csak most árulták el, hogy pontosan miről is van szó.
Amióta a Honda bemutatta a kis „e” elektromos városi járgányt egy kérdés foglalkoztatja a rajongókat: beleférhet-e a Tpye-R klubba? Most egy gyári képviselő válaszolt erre.
Japánban mutatta a Tokiói Autószalonon a Honda egy kis S2000 ráncfelvarrással állt elő. A sztori érdekessége, hogy ezt az autót már 11 éve nem gyártják.
A Honda vezetése megelégelte az elmúlt évek botlásait, így maga Takahiro Hachigo elnök vezérigazgató jelentett be drasztikus változásokat. Az új irány: egyszerűsödni kell.
A Honda a 2020-as modellévre felfrissíti a palettát, amiből a Civic sem maradhat ki. Kívülről nehezen tetten érhető a változás, belül viszont érezhető a javulás.
A Honda hivatalosan is lerántotta a leplet a Jazz következő generációjáról, már ami a megjelenését illeti. Komolyabban szemléli a világot, ám a barátságos kisugárzása megmaradt.