Az FCA csoport nem aprózza el mostanság a visszahívásokat, lényegében nincs olyan hónap, amikor nem derülne fény valami fura hibára. Most mintegy félmillió autót kell szerelni majd, mert az ablaktörlőket nem sikerült rendesen felszerelni.
Az FCA csoport nem aprózza el mostanság a visszahívásokat, lényegében nincs olyan hónap, amikor nem derülne fény valami fura hibára. Most mintegy félmillió autót kell szerelni majd, mert az ablaktörlőket nem sikerült rendesen felszerelni.
A Jeep két éve jelentette be, hogy záros határidőn belül a legzöldebb terepjáró márkaként szeretnének jelen lenni a piacon. Az első hibridek ennek értelmében már meg is érkeztek, a fejlesztések pedig tisztán elektromos irányba folytatódnak.
A Fiat csoport mintegy 33 ezer Jeep Wrangler és Gladiator modellt hív vissza szervizelésre kuplung hiba miatt, ám még dolgoznak a hiba kijavításán, így időbe telhet minden autó leszervizelése.
Két modelljét egyszerre villanyosította a Jeep, azaz konnektoros hibridként mutatkozott be a Compass és a Renegade is.
A Jeep 2022-ig szeretné az összes modelljét valamilyen szinten villanyosítani. Nagy hibrid dömpingre számíthatunk.
A Jeep eleve a katonaság igényei szerint született meg, most pedig a Gladiatornak köszönhetően ismét az amerikai hatsereg meghatározó járműve lett.
A Jeep szerencsére Európában is piacra dobja a Wrangler platós kivitelét, a Gladiatort. Csak a motor fog különbözni az amerikai belpiacos változattól.
A Jeep a Genfi Autószalonon mutatta be a Renegade és a Compass hibrid változatait. Még idén a szalonokba kerülnek az újdonságok.
A Jeep tervei szerint a Gladiator Hercules kijavítja majd a Ford Ranger Raptor hibáit. Amerikában is kapható lesz és tényleg komoly motort raknak bele.
Gladiator néven érkezik meg a Jeep Wrangler platós változata. Nem csak a plató lesz az egyetlen különbség a normál Wranglerhez képest.