
A Jeep úgy frissítette fel a Compass modellt, hogy közben próbált a lehető legtöbb tekintetben megfelelni az európai igényeknek. Még a gyártást is áthozták Mexikóból Olaszországba.
A Jeep úgy frissítette fel a Compass modellt, hogy közben próbált a lehető legtöbb tekintetben megfelelni az európai igényeknek. Még a gyártást is áthozták Mexikóból Olaszországba.
Az amerikai közlekedési hatóság (IIHS) töréstesztjén derült ki, hogy az új jeep Wrangler frontális átfedéses baleseteknél hajlamos felborulni. Nem egy teszt végződött ezzel az eredménnyel.
Az FCA csoport nem aprózza el mostanság a visszahívásokat, lényegében nincs olyan hónap, amikor nem derülne fény valami fura hibára. Most mintegy félmillió autót kell szerelni majd, mert az ablaktörlőket nem sikerült rendesen felszerelni.
A Jeep két éve jelentette be, hogy záros határidőn belül a legzöldebb terepjáró márkaként szeretnének jelen lenni a piacon. Az első hibridek ennek értelmében már meg is érkeztek, a fejlesztések pedig tisztán elektromos irányba folytatódnak.
A Fiat csoport mintegy 33 ezer Jeep Wrangler és Gladiator modellt hív vissza szervizelésre kuplung hiba miatt, ám még dolgoznak a hiba kijavításán, így időbe telhet minden autó leszervizelése.
Két modelljét egyszerre villanyosította a Jeep, azaz konnektoros hibridként mutatkozott be a Compass és a Renegade is.
A Jeep 2022-ig szeretné az összes modelljét valamilyen szinten villanyosítani. Nagy hibrid dömpingre számíthatunk.
A Jeep eleve a katonaság igényei szerint született meg, most pedig a Gladiatornak köszönhetően ismét az amerikai hatsereg meghatározó járműve lett.
A Jeep szerencsére Európában is piacra dobja a Wrangler platós kivitelét, a Gladiatort. Csak a motor fog különbözni az amerikai belpiacos változattól.
A Jeep a Genfi Autószalonon mutatta be a Renegade és a Compass hibrid változatait. Még idén a szalonokba kerülnek az újdonságok.