A Maserati vezetősége jelentette be, hogy a jövőben a BMW által jelenleg fejlesztés alatt álló önvezető technológiát fogja használni a márka.
A Maserati vezetősége jelentette be, hogy a jövőben a BMW által jelenleg fejlesztés alatt álló önvezető technológiát fogja használni a márka.
A Maserati egy egyezménynek köszönhetően már 17 éve kap motorokat a Ferraritól. Ennek most vége, a Ferrari igazgatója jelentette be, hogy a jövőben csak a saját autóikba gyártanak motorokat.
Érdekes egyezséget kötött az FCA és a Tesla, hogy az előbbi meg tudjon felelni az EU károsanyag-kibocsátási normájának.
A Volvo márkát is birtokló Geely már korábban meg akarta venni az anyagi gondokkal küszködő FCA-tól a két neves olasz márkát, most viszont meg is történhet a felvásárlás.
A Maserati egy különleges kiadással kedveskedik azoknak, akik méregdrága sport SUV modellt szeretnének. Itt a vérpezsdítő Levante Vulcano.
A tanulmányautók küldetése mindig is az volt, hogy mutassák, merre is tart az iparág. Nélkülük megállt volna a fejlődés – mégsem mindből lett utcai autó. Sőt: sok új út zsákutcának is bizonyult – még ha nem is mindig azért, mert a konkrét koncepcióval, vagy az azzal jelölt iránnyal lett volna baj. Összeszedtük minden idők legérdekesebb tanulmányautóit. Íme a gyűjtemény!
Mostanában szinte megszokhattuk már, hogy szinte nem telik el úgy hét, hogy ne jelenjen meg egye-egy újabb szuper-sportkocsi a nagy gyártók vagy a kis manufaktúrák kínálatában. Bár a mostani trend új, mégsem példa nélküli az autóipar történetében: a ’70-es évek elején és a ’80-as évek végén is volt már egy-egy ilyen dömping a brutális erejű gépekből. Mindkettő produkált olyan autókat, amelyek mára szinte történelmi jelentőségre tettek szert, vagy kis túlzással legendássá váltak. De szép számmal akadtak olyanok is, amelyek a nagyratörő tervek ellenére saját dugájukba dőlve múltak ki. Íme egy kis összeállítás ezekből!
Mi a közös az ízig-végi olasz sportkocsi márkában, a Maseratiban és az amerikai izomautókat gyártó Dodge-ban? (Mármint: a közös tulajdonoson kívül…) A következő generációtól a válasz: a műszaki alapok!
A múlt héten debütált Kínában a Maserati legkisebb modellje, a Ghibli új, ráncfelvarrott változatának elegáns verziója, a GranLusso. Most bemutatták a sportos kivitelt, a GranSportot is.
Mi sem mutatja jobban azt, hogy mennyire fontos a kínai piac a luxus- és sportkocsigyártóknak, mint az, hogy az ázsiai országban mutatták be a Maserati újdonságát, a ráncfelvarráson átesett Ghiblit.