A Volvo márkát is birtokló Geely már korábban meg akarta venni az anyagi gondokkal küszködő FCA-tól a két neves olasz márkát, most viszont meg is történhet a felvásárlás.
A Volvo márkát is birtokló Geely már korábban meg akarta venni az anyagi gondokkal küszködő FCA-tól a két neves olasz márkát, most viszont meg is történhet a felvásárlás.
A Maserati egy különleges kiadással kedveskedik azoknak, akik méregdrága sport SUV modellt szeretnének. Itt a vérpezsdítő Levante Vulcano.
A tanulmányautók küldetése mindig is az volt, hogy mutassák, merre is tart az iparág. Nélkülük megállt volna a fejlődés – mégsem mindből lett utcai autó. Sőt: sok új út zsákutcának is bizonyult – még ha nem is mindig azért, mert a konkrét koncepcióval, vagy az azzal jelölt iránnyal lett volna baj. Összeszedtük minden idők legérdekesebb tanulmányautóit. Íme a gyűjtemény!
Mostanában szinte megszokhattuk már, hogy szinte nem telik el úgy hét, hogy ne jelenjen meg egye-egy újabb szuper-sportkocsi a nagy gyártók vagy a kis manufaktúrák kínálatában. Bár a mostani trend új, mégsem példa nélküli az autóipar történetében: a ’70-es évek elején és a ’80-as évek végén is volt már egy-egy ilyen dömping a brutális erejű gépekből. Mindkettő produkált olyan autókat, amelyek mára szinte történelmi jelentőségre tettek szert, vagy kis túlzással legendássá váltak. De szép számmal akadtak olyanok is, amelyek a nagyratörő tervek ellenére saját dugájukba dőlve múltak ki. Íme egy kis összeállítás ezekből!
Mi a közös az ízig-végi olasz sportkocsi márkában, a Maseratiban és az amerikai izomautókat gyártó Dodge-ban? (Mármint: a közös tulajdonoson kívül…) A következő generációtól a válasz: a műszaki alapok!
A múlt héten debütált Kínában a Maserati legkisebb modellje, a Ghibli új, ráncfelvarrott változatának elegáns verziója, a GranLusso. Most bemutatták a sportos kivitelt, a GranSportot is.
Mi sem mutatja jobban azt, hogy mennyire fontos a kínai piac a luxus- és sportkocsigyártóknak, mint az, hogy az ázsiai országban mutatták be a Maserati újdonságát, a ráncfelvarráson átesett Ghiblit.
Ha ez kell a népnek, hát legyen! – gondolták a Ferrarinál, és nekiláttak megtervezni az első SUV-jukat. Az ágaskodó paripás márkajelzésű divat-terepjáró 2021-ben érkezhet a piacra.
Elindult a jövő útján a Maserati is: a Fiat/Chrysler csoport a napokban jelentette be, hogy az olasz sportkocsi márka minden modellje hibrid hajtásláncot kap a jövőben.
Divatosabbra szabta a kissé öregedő GranTurismo sorozat arculatát a Maserati és egyben izmosított is rajta egy kicsit. Az olasz sportkocsi kupé és kabrió ráncfelvarrott változatát az Egyesült Államokban mutatták be.