Ha ez kell a népnek, hát legyen! – gondolták a Ferrarinál, és nekiláttak megtervezni az első SUV-jukat. Az ágaskodó paripás márkajelzésű divat-terepjáró 2021-ben érkezhet a piacra.
Ha ez kell a népnek, hát legyen! – gondolták a Ferrarinál, és nekiláttak megtervezni az első SUV-jukat. Az ágaskodó paripás márkajelzésű divat-terepjáró 2021-ben érkezhet a piacra.
Elindult a jövő útján a Maserati is: a Fiat/Chrysler csoport a napokban jelentette be, hogy az olasz sportkocsi márka minden modellje hibrid hajtásláncot kap a jövőben.
Divatosabbra szabta a kissé öregedő GranTurismo sorozat arculatát a Maserati és egyben izmosított is rajta egy kicsit. Az olasz sportkocsi kupé és kabrió ráncfelvarrott változatát az Egyesült Államokban mutatták be.
Már az autó 2016-os bemutatásakor bejelentette a Fiat/Chrysler csoporthoz tartozó márka, hogy hibrid változatot is készít majd a Maserati első SUV-jából. Most már tudjuk hogyan.
A napokban mutattuk meg (ismét) a régóta ígérgetett Alfieri képeit. Az új Maserati sportkupéra 2020-ig még biztosan várni kell (vagy talán tovább, ha ismét halasztják a bevezetését), de íme egy klasszikus előd, az éppen 30 évvel az Alfieri előtt piacra dobott Shamal.
Nem lesz V8-as változat a Maserati régóta ígérgetett új sportkupéjában, a 2020-ra ígért Alfieriben. De legalább elektromos verzió biztosan készül majd.
Hiába fogadta lelkesen a közönség két éve a Maserati Alfieri tanulmány változatának bemutatását, újra elhalasztotta a sportkupé piacra dobását a patinás olasz márka.
Nem akar a Teslának ellenfelet állítani a Maserati, legalábbis ha lesz is elektromos autójuk, akkor az biztosan nem olyan lesz, mint a ma ismert típusok, árulták el az olasz márkánál.
A Maserati sikerének alapja a Quattroporte, amely mostantól megújultan folytatja pályafutását: az eltalált forma nem változik, csak kisebb módosításokra kell számítanunk.
A Maserati újonnan bemutatott szabadidő-terepjárója eddig kizárólag hathengeres motorokkal készül, de kiderült, hogy hamarosan egy V8-assal is bemutatkozik a Levante.