
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
Az Opel még tavaly írt ki egy pályázatot, ahol a kis elektromos Rocks-e modellt kellett a rajongóknak új perspektívába helyezni. Egy dizájner tanuló ötletét találta a legjobbnak a német gyártó, ráadásul meg is építik egyetlen példány erejéig a díjnyertes művet.
Aki szereti a régi sportos Opeleket, annak nem mond újat a GSE megjelölés. A többieknek legyen annyi elég, hogy egykoron a sportosabb modelleket jelölték ezzel a kombinációval a németek. Most visszatér a köztudatba a három betű, de más jelentéssel, mint eddig.
Az Opel Astra sosem állt távol a tuning világától, hiszen eddig minden generációra komplett szisztémákat építettek és a rajongók sem fogták vissza magukat, ha éppen őrültségről van szó. Most itt az első fecske az új generációból is, természetesen most még gyári közreműködéssel.
Szinte hihetetlen, de már 40 éve annak, hogy bemutatkozott az Opel Corsa legelső generációja. A németek kisautója hosszú utat járt be azóta, voltak bőven sikersztorik is ezekben az évtizedekben. Az ünneplési alkalom tehát adott, be is mutattak gyorsan egy különleges limitált szériát a gyáriak.
Járőrfeladatokat lát el és a kisebb tűzesetek megfékezésében is segédkezik az Opel gyár területén a jövőben az elektromos Rocks-e. Nyolc lóerővel és néhány tűzoltó palackkal lesz a helyi tűzoltóság segítsége a kis villanyos cukiság.
Kezd mind inkább ritkaságszámba menni, ha egy autómárka szalonjába be tudunk sétálni csak úgy, kiválasztani a nekünk kellemes színt, motort és felszereltséget, befizetni a pénzt, és alig pár hét múlva megkapni a kocsit. Manapság megint kezdik években mérni az új autóhoz jutás idejét, de már nemcsak a vasfüggönyön innen, hanem azon túl is. Ja persze, hiszen vasfüggöny sincs már, nyilván emiatt terjedt át tőlünk Nyugatra az áruhiány.
Az Opel Crossland jelenlegi generációja nem friss modell, ez érződik is rajta. Természetesen most megkapta a németek új arculati elemeit, de ez vajon segíthet életben maradni az egyre telítettebb szegmensben? Felemás érzelmekkel búcsúzunk a tesztautótól.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.
Az Opel új márkaarculatához igazodva érkezett meg az Astra új generációja, mely minden eddiginél nagyobb, ráadásul több digitális megoldást is tartalmaz, mint eddig.