Todd Willing már 21 éve dolgozik a Ford kötelékében, most pedig elérte a pálya csúcsát. A 2017-es GT modellt is megálmodó dizájner váltja Anthony Lo-t a márka megjelenéséért felelős részleg igazgatói posztján.
Todd Willing már 21 éve dolgozik a Ford kötelékében, most pedig elérte a pálya csúcsát. A 2017-es GT modellt is megálmodó dizájner váltja Anthony Lo-t a márka megjelenéséért felelős részleg igazgatói posztján.
A BMW egy egy tavalyi tűzeset kapcsán kezdte el vizsgálni az elektromos Mini Cooper EV-ket, majd arra a következtetésre jutottak, hogy az autó elektromos rendszere potenciálisan tűzveszélyes jelen állapotában. Több mint 12 ezer autóra írtak ki visszahívást.
A Ford vezérigazgatója, Jim Farley beszélt arról egy konferencián, hogy sokkal több van a Dark Horse elnevezésben, mint amit eddig megmutattak. Olyan lesz innentől, mint a Raptor vagy a Tremor.
Ahogy egyre népszerűbb lesz a restomod irányzat a tuning világán belül, annál komolyabb alapokhoz nyúlnak hozzá a szakma mesterei. Most például a Lamborghini Diablo tulajdonosoknak kínál egy modernizáló csomagot az Eccentrica Cars.
Történetében először több elektromos autót adott el Európában a BMW idén júliusban, mint a Tesla. A bajor gyártó 35 százalékkal több villanyos modellt értékesített, mint egy évvel ezelőtt ilyenkor.
A Touring Superleggera műhely egy egészen elképesztő restomod átalakítással rukkolt elő. A mesterek a Ferrari 550 Maranello modellt helyezik át a modern világba mindösszesen 30 példány erejéig.
A Skoda az RE Performance tuningcéggel összefogva még egyszer utoljára hozzányúlt a Superb előző generációjához. A végeredmény egy igazi sleeper lett nem elhanyagolható 476 lóerőnyi teljesítménnyel.
A Lamborghini jelentette be, hogy évről-évre egyre több autót sikerül értékesíteniük. A Covid-járvány óta tart a kiugró siker, amit a gyártó a YOLO, azaz a „csupán egyszer élsz” jelenségnek tud be.
Az 1979-es Ford Probe I Ghia koncepciót a Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen lehetett nemrég megtekinteni teljes életnagyságban. Valószínűleg utoljára, ugyanis a klasszikus különlegesség a kiállítás után, szállítás közben porig égett.
Ha páncélozott autót szeretne magának valaki, akkor általában a német prémiumok legfelső szegmenséből válogat. Brazíliában viszont most olyan átlagos járgányokat is rendelhetnek a vásárlók golyóállóként, mint a Toyota Corolla vagy a Hilux.