
A Tesla mindig is szerette feszegetni a határokat, mindegy, hogy Elon Musk újabb fantasztikus tweetjei vagy a közelgő szebb jövő ígéretei azok, az biztos, hogy szeretik, ha róluk beszélnek.
A Tesla mindig is szerette feszegetni a határokat, mindegy, hogy Elon Musk újabb fantasztikus tweetjei vagy a közelgő szebb jövő ígéretei azok, az biztos, hogy szeretik, ha róluk beszélnek.
Carlos Tavares, a Stellantis ügyvezető igazgatója a napokban beszélt arról, amiről annak idején csak susmorgás terjedt az autóiparban, miszerint a Volswagen-főnök (Ferdinand Piech) nagyon is komolyan gondolta azt a tervét, mely szerint megvásárolnák a patinás, olasz márkát.
Idestova negyven éve csapatják BMW-kkel szerte a világban a drifterek, talán egy márkához sem köthető jobban ez a hobbi (vagy sport), mint a bajorhoz, mégis el kellett telnie ennyi időnek ahhoz, hogy a BMW felfedezze a potenciált a hatalmas bizniszben.
Sosem gondoltunk s témába mélyebben, pedig mindvégig ott voltak és vannak az orrunk előtt. Működésük magától értetődő, tulajdonképpen 3-4 féle létezik belőlük a világon, évek alatt kitalált, bejáratott, bevált mozgáskultúrával. Aztán jött a Renault.
Bár a megrögzött akkumulátor-fanatikusok és internetes szakértők előszeretettel ostorozzák, ettől még az üzemanyagcellás technológiában- és meghajtásban egyre több gyártó lát fantáziát, többek között a BMW is.
A sok videóban szereplő, különleges Hoonitruck most a tiéd lehet, nem kell más csak kis szerencse és 1.1 millió dollár.
Talán nem is a KIA lenne, ha nem tenne valami érdekeset az asztalra az elektromos autózással kapcsolatban. Most például a vontatásra is gondolt, hátha valaki például motort, vagy lakókocsit szeretne húzni az elektromos autójával. A reflektorfények a KIA új modelljéne vannak állítva, hiszen a KIA EV6 és EV6 GT olyan dolgokat hoz, amire eddig kevesen […]
Talán semmi nem váltott ki nagyobb emóciókat a megjelenő új 4-es sorozatú BMW körül, mint az óriásira nőtt BMW vesék. Biztos meg fogjuk szokni őket, van is akinek már az első ránézésre tetszettek, azonban érdekes meghallgatni a profi tervező véleményét.
A gyártók egymás után jelentik be az elektrifikációs programjaikat, néha figyelmen kívül hagyva a háttér és az elektromos töltő hálózat fejlődését. Most a Mazda is ráerősít a trendre.
A Hyundai terveiben szerepel, hogy nem csak összehoznak 2025-ig egy működő repülő autót, hanem azokat el is viszik majd a legfontosabb amerikai repterekre az évtized közepén. Bár inkább személyszállító drónokról van szó, mint autókról.