
Az újragondolt logók és arculati elemek után a Jaguar végre megmutatta azt a formai irányzatot is, mely a következő modelleket határozza meg. Lesz mit megszoknia azoknak, akiknek a kecses vonalakkal rajzolt típusok ugranak be a márkanév hallatán.
Az újragondolt logók és arculati elemek után a Jaguar végre megmutatta azt a formai irányzatot is, mely a következő modelleket határozza meg. Lesz mit megszoknia azoknak, akiknek a kecses vonalakkal rajzolt típusok ugranak be a márkanév hallatán.
Amerikában egy Tesla Cybertruck tulajdonos az egyik reggel arra lett figyelmes, hogy hatalmas olajtócsa van a kocsi alatt. Kiderült, hogy egy rossz helyre beszorult apró kavics lyukasztotta ki a hajtás burkolatát, ezzel mintegy 8 ezer dolláros kárt okozva.
A Volkswagen és a Rivian egy 5,8 milliárd dolláros együttműködést írt alá, melynek keretein belül közös modellfejlesztések is lesznek a jövőben. Például a következő Golf generáció is Rivian segítséggel készül majd, természetesen teljesen elektromos hajtással.
A Lotus elég sokat engedett a villanyosítási terveiből, így egyelőre még nem köszönt be náluk sem a teljesen elektromos korszak. Az Emira modellciklusát így ki kell tolni, amit valószínűleg hibrid hajtással old majd meg a gyártó.
Bár láthattunk már rajongói átalakításokat, ez az első alkalom, hogy maga a BMW alkotta meg a Need for Speed széria egyik legismertebb autóját, az ezüst-kék M3 GTR-t. És bizony, ha már a gyáriak kezdenek bele egy ilyen projektbe, akkor azt komolyan is veszik, azaz a szóban forgó példány egy tényleges M3 GTR versenyautó, mellyel 2001-ben még bajnoki címet is bezsebeltek.
A Mercedes mindig is a paletta legtetején helyezte el az S osztályt, most pedig úgy tűnik, hogy még magasabban és fényesebben ragyoghat majd a német gyártó csillaga. Egyes források szerint levédették ugyanis az S 700, S 800 és S 900 elnevezéseket.
Ahogyan már korábban beszámoltunk róla, a Nissan igencsak komoly anyagi problémákkal néz szembe. Most a gyártó tisztviselői számoltak be arról, hogy ha nem kapnak anyagi támogatást, akkor legjobb esetben is 14 hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, aztán vége a sztorinak.
A BMW elérte, hogy gyáron belül már nem kell külön ember a járóképes autók szállítására. A német márka lipcsei és dingolfingi üzemében ezt már a járgányok maguktól megoldják, azaz a sorról legördülve önvezető módban mennek el a minőségellenőrzésre majd a gyár befejező területére is.
Bár a gyártók sorra módosítják a villanyosítási terveiket az elektromos autók iránti kereslet visszaesése miatt, a Lamborghininek nincs erre szüksége. A cég vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem.
A Mercedes egy új tanulmányban mutatta be azt a technológiát, mellyel teljesen más irányból közelítenék meg a fékek témáját. Az elektromos autóknál szerintük már nem kell, hogy a kerék belsejében legyenek a tárcsák és betétek, elég azt a hajtómotorba beleszerelni. Mit nyernek ezzel? Teljesen zárt felniket, kisebb rugózatlan tömeget és esztétikus megjelenést a fékpor hiánya miatt.