A VW megelégelte, hogy a legtöbb almárkája ugyan azon a piacon próbál szerencsét. Ezért a jövőben elmozdítanák a Skodát és a Seat-ot a jelenlegi helyükről.
A VW megelégelte, hogy a legtöbb almárkája ugyan azon a piacon próbál szerencsét. Ezért a jövőben elmozdítanák a Skodát és a Seat-ot a jelenlegi helyükről.
Az Audi Hungária hivatalosan is megkezdte az új RS Q3 és a Sportback gyártását Győrben. Ezzel már öt különböző modellt gyártat nálunk Magyarországon az Audi.
A Tesla legújabb szoftverfrissítése lehetővé teszi, hogy az önvezető modelleket mobiltelefonnal magához rendeljék a tulajdonosok. A legtöbbször gond nélkül működik a rendszer, ám akadnak fennakadások is.
A Nissan a Tokiói Autószalonon mutatta be a legújabb városi elektromos tanulmányát. Az autonóm közlekedésben hisznek a japánok fizikai gombok nélkül.
Sosem volt élharcos a Honda a dízelek piacán, így könnyű szívvel engedik el a gázolajos megoldást, hogy az így felszabaduló kapacitást a hibrid és az elektromos fejlesztésekre fordítsák.
A Porsche vezetősége továbbra is kiáll a duplakuplungos automata váltója mellett. Szerintük ma már nem kell manuális szerkezet ahhoz, hogy átéljük a Porsche életérzést.
A Mercedes ugyan erőteljes AMG paletta bővítést jelentett be, ám kitért arra is, hogy milyen autókat biztos nem fogunk majd megtalálni az izmosított kínálatban.
A BMW utcai sportrészlegének számító M-es divízió tovább bővíti a palettáját, ugyanis úgy néz ki, hogy autók mellett motorkerékpárokkal is foglalkoznak majd a jövőben.
A Maserati felvázolta a közeljövőre vonatkozó terveit, melyben érezhetően nagy szerepet kapnak a villanyosított modellek is.
A Volvo mindig is a legbiztonságosabb autókat gyártó márkák élvonalát képviselte. Úgy tűnik, hogy ez az elektromos jövőben sem lesz másként.