
Nagyon sokan várták már epekedve, hogy kiderüljön, tényleg olyan menő, kőkemény és dobozszerű formát kap-e majd a Ford legendás szabadidőautójának reinkarnációja, mint amit a tavaly megszellőztetett tanulmánynál láthattunk.
Nagyon sokan várták már epekedve, hogy kiderüljön, tényleg olyan menő, kőkemény és dobozszerű formát kap-e majd a Ford legendás szabadidőautójának reinkarnációja, mint amit a tavaly megszellőztetett tanulmánynál láthattunk.
Amióta a Honda bemutatta a kis „e” elektromos városi járgányt egy kérdés foglalkoztatja a rajongókat: beleférhet-e a Tpye-R klubba? Most egy gyári képviselő válaszolt erre.
Európában először Spanyolországban mutatta meg magát élesben a Nissan elektromos versenyautója, a Leaf RC Nismo.
A Supra visszatérése az autóipar egyik legfontosabb momentuma volt tavaly. A sztorinak azonban még nincs vége, a BMW alapokra felépített Toyotát folyamatosan reszelgeti a gyártó. Most lefelé bővítették a palettát.
Minden eddiginél több elektromos autót értékesített a Renault a 2019-es évben. És még gyakorlatilag el sem rajtolt az E-Tech modellcsalád, ami még tovább növelheti a villanyos értékesítéseket.
A Subaru is bejelentette a paletta modernizálásra vonatkozó terveit. Nem meglepő, hogy ők is a villanyosításban látják a lehetőségeket.
Már 2018-ban is távol maradt a Párizsi Autószalontól a Volkswagen, és nagyon úgy néz ki, hogy idén sem lesz ez másként. Pedig van mit mutogatniuk, de inkább megoldják ezt saját rendezvényeken.
Tárgyalásokat kezdeményezett az FCA csoport azzal a Foxconn Technology Group-al, aki többek között az Apple telefonok gyártásáért is felelős Kínában.
Eddig is állítottak elő mild hibrideket Esztergomban, ám az új 48 voltos hibrid rendszerek megjelenésével már csak ilyen autók gördülnek le a szalagról 2020-ban.
A BMW leleplezte az új generációs 3-as belépő szintű változatát, a 318i-t. Dobták a háromhengeres motort, helyette egy négyhengeres turbós egységet kínálnak hozzá.