Idén tanulmány szinten láthattuk, ám jövőre már a végleges változattal jelentkezik a Skoda a kisméretű SUV modellek piacán.
Idén tanulmány szinten láthattuk, ám jövőre már a végleges változattal jelentkezik a Skoda a kisméretű SUV modellek piacán.
Az angolok a Porsche 911 sikerére pályáznak, így megnövelik a következő Jaguar F-Type méretét, a kompresszoros motort pedig német turbósra cserélik.
Speciális 500-as szériával rukkolt elő Fiat. Ugyan idén volt már egy Collezione Edition kiadás, ám az olaszok azt mondják, az a tavaszi szett volt, ez pedig most az őszi kollekció.
Az Alfa Romeo palettában néha feltűnnek, majd megjelennek a C modellek. Ez alól egyedül a 6C a kivétel. Az olaszok régóta beszélnek róla, papírra rajzolt állapotnál azonban messzebb még nem jutottak el.
Az elektromos autózás előre törésével elkerülhetetlen, hogy idővel a teherszállítás is áttérjen erre a megoldásra. A Ford és a DHL már meg is kezdte az átállást.
A PSA égisze alá tartozó Opel is megkezdte a modernizálást, már jövőre bemutatkozik a Corsa kisautó új generációja, ráadásul az elektromos kivitel is rendelhető lesz.
Ahogy szaporodnak a balesetek és nő a forgalom, annál inkább az autók egymás közti kommunikációjában látják a gyártók a jövőt. A Ford például a gyalogosok viselkedésmintáját ültetné át az autók közlekedésére.
A Jeep a Renegade ráncfelvarrás mellett egy konnektorról tölthető hibrid variánst is bejelentett. Ez a modell már az FCA elektromos terjeszkedésének tudható be.
Teher alatt nő a pálma – tartja a mondás és a Porschénál jól tudják, hogy a növekedés bizony extra profitot is hozhat, így – bár valószínűleg nem kellett őket nagyon kapacitálni – úgymond engedtek a közvélemény nyomásának és gyártásba viszik a nemrégiben még csak tanulmányautóként bemutatott 911 Speedstert.
A Mercedes a jövő hajtásával kapcsolatban még több fronton is tartja magát. Természetesen egyre nagyobb szerepet játszanak az elektromos piacon is, ám a hidrogén meghajtást sem engedik még el egyelőre.