
A japán gyártó kínálatában szereplő GT86 igazi telivér sportkocsi, és bár ára sem olyan borsos, mint rengeteg vetélytársáé, a Toyota mégis szeretne egy olyan sportkupét is, amelyet szinte bárki megengedhet magának.
A japán gyártó kínálatában szereplő GT86 igazi telivér sportkocsi, és bár ára sem olyan borsos, mint rengeteg vetélytársáé, a Toyota mégis szeretne egy olyan sportkupét is, amelyet szinte bárki megengedhet magának.
A BMW AG autóit tuningoló AC Schnitzer újragondolta az i8-as formavilágát, és néhány apró részlet finomításával még dögösebbé tette a csúcstechnológiát képviselő sportkocsit.
Az Aston Martin DB9-est álmodta újra az autótervező Afzal Kahn a nyolcvanas évek stílusában – ez lett az alapító nevét viselő exkluzív sportkocsigyártó manufaktúra első modellje.
Elsősorban árával hódíthatja vevőit a Citroen C4 Picasso legkisebb, 1,6 literes benzines erőforrással szerelt változata. Ezzel ugyanis kissé gyenge az autó és a fogyasztás sem annyira alacsony, mint várnánk.
Nem elég erős és dögös a Ferrari California? A Novitec Rosso majd feltupírozza!
Gyári kémfotókat tett közzé az Opel a hamarosan érkező új Astra-sorozatról. Sőt: néhány érdekes részletet is kiszivárogtattak.
Egész sor olyan tulajdonsága van a 2010-es C3-asnak, amelyet úgy lehetne illetni: „egészen”. Ilyen az egészen rendben levő minőség, a kezelhetőség, a helykínálat, a komfort és még az ár is. Az egyik kedvencünk a kategóriában. De milyen is valójában?
Az idei genfi autószalonon mutatta be a Suzuki az iK-2 névre keresztelt mini-koncepcióját. Bejelentették, hogy egyliteres, turbós benzines és hibrid változat is lesz belőle.
A képen látható kecses sziluett nem egy újabb kép a Ford Mustang valamilyen különleges kiadásáról. Éppen ellenkezőleg: a Mustang legfőbb riválisát, a Chevrolet Camarót láthatjuk rajta.
A Rolls-Royce lendületben van: sorra mutatják be a Ghost és a Phantom limitált sorozatait. Most pedig a Wraith-ből jött ki egy különleges széria.