Önálló márkaként tér vissza az Alpine, a sportkupéival hírnevet szerzett francia gyártó pedig be is mutatta első új modelljének prototípusát.
Önálló márkaként tér vissza az Alpine, a sportkupéival hírnevet szerzett francia gyártó pedig be is mutatta első új modelljének prototípusát.
Fél évszázada mutatkozott be minden mai praktikus ferdehátú családi autó őse, az Év Autója díjat is elnyert Renault 16-os.
A Capturnál kisebb, de látványos formatervű terepjárót dob piacra még az idén a Renault. Nálunk alighanem Dacia néven fut majd.
A Renault nagy kupéja olyan dögös, hogy nem lehet feltűnés-mentesen közlekedni vele. Ugyanakkor olyan, mint a töltött cukorka: ami az ízét adja, az nem látható, csak érezhető.
Megosztó típusa az autópiacnak a Renault Thalia, egyesek ki nem állhatták a formája miatt, kedvező ára és hatalmas csomagtartója mégis népszerűvé tette.
A Renault egykori büszkesége közel sem tökéletes autó, mégis megfontolható választás lehet, hiszen ár/érték arányt vizsgálva nehezen találunk nála jobb hasonló korú és kategóriájú autót a használt piacon.
Így fest majd az új, sportosabb és dinamikusabb Renault Megane – bár az álcafestés miatt inkább csak elképzelni tudjuk, mint sem valódi képet alkotni róla.
Egy darabka ’80-as évek – számomra ez a Renault Fuego. Megelőzte korát, ezért hatalmas bukást hozott a gyárnak. Mégis mindmáig páratlan élmény vezetni ezt az ízig-vérig majdnem-sportkocsit.