
Fél évszázada mutatkozott be minden mai praktikus ferdehátú családi autó őse, az Év Autója díjat is elnyert Renault 16-os.
Fél évszázada mutatkozott be minden mai praktikus ferdehátú családi autó őse, az Év Autója díjat is elnyert Renault 16-os.
A Capturnál kisebb, de látványos formatervű terepjárót dob piacra még az idén a Renault. Nálunk alighanem Dacia néven fut majd.
A Renault nagy kupéja olyan dögös, hogy nem lehet feltűnés-mentesen közlekedni vele. Ugyanakkor olyan, mint a töltött cukorka: ami az ízét adja, az nem látható, csak érezhető.
Megosztó típusa az autópiacnak a Renault Thalia, egyesek ki nem állhatták a formája miatt, kedvező ára és hatalmas csomagtartója mégis népszerűvé tette.
A Renault egykori büszkesége közel sem tökéletes autó, mégis megfontolható választás lehet, hiszen ár/érték arányt vizsgálva nehezen találunk nála jobb hasonló korú és kategóriájú autót a használt piacon.
Így fest majd az új, sportosabb és dinamikusabb Renault Megane – bár az álcafestés miatt inkább csak elképzelni tudjuk, mint sem valódi képet alkotni róla.
Egy darabka ’80-as évek – számomra ez a Renault Fuego. Megelőzte korát, ezért hatalmas bukást hozott a gyárnak. Mégis mindmáig páratlan élmény vezetni ezt az ízig-vérig majdnem-sportkocsit.
A nagy embereknek általában nagy autó dukál, és a Kennedy-gyilkosság óta egyetlen fontosabb vezető sem megy sehova alapos – és költséges – védelem nélkül. Nézzük meg, hogyan néz ki mindez a gyakorlatban a legfontosabb hazai és külföldi vezetők esetében.