Negyedik szintű, azaz beavatkozás nélkül is magától közlekedő koncepciókat mutat be az Audi és a Volkswagen.
Negyedik szintű, azaz beavatkozás nélkül is magától közlekedő koncepciókat mutat be az Audi és a Volkswagen.
Már korábban bejelentette a Ford és a Volkswagen, hogy közösen fejlesztik a haszongépkármű palettájukat. Most már konkrétumok is vannak, az Amarok lesz az első Ford alapokra épülő Volkswagen.
A Volkswagen a Shanghai Autószalonon koncepció szinten leplezi le az ID elektromos család legnagyobb tagját, a Lounge modellt.
Azt már korábban is tudni lehetett, hogy a Volkswagen erősíteni fogja az elektromos palettáját, most viszont már egyenesen elektromos offenzíváról beszélnek a márka képviselői.
A Volkswagen külön márkaként különíti el a Jettát a későbbiekben. A kínai fiatalokat célozzák meg vele, kezdetben három modellel.
Azt hiszem, kezd kicsúszni az emberek irányítása alól a LEGO mánia. Egyre durvább alkotások születnek. Már a januárban bemutatott életnagyságú Silverado sem volt semmi, most viszont nem egy, hanem két lapáttal tettek még rá.
A Volkswagen lényegében egy praktikusabb Golf R-t szeretne piacra dobni, de először kíváncsi a közönség reakciójára. Ezért lesz ott Genfben a T-Roc R Concept tanulmány.
A modellciklus feléhez érkezett a Passat legújabb generációja, így meg is ejtették rajta a szokásos ráncfelvarrást a gyáriak. Nem szokványos volt a beavatkozás, a jövő technikáit készítették elő vele.
A Volkswagen a Genfi Autószalonon egy retro, ám mégis jövőbe mutató modellel is képviselteti magát. Visszatér a Buggy, ám csak és kizárólag elektromos kivitelben.
Az izlandi terepjáró specialista Arctic Trucks legújabb projektje egy VW Amarok, mellyel az Északi-sarkvidék meghódítása sem lehet akadály.