A Volkswagen nem dobja el magától a Passat modellt a jövőben sem, sőt, még SUV átiratot sem csinál belőle. Lesznek viszont olyan alapvető változtatások, amikre eddig nem volt példa a típus történetében.
A Volkswagen nem dobja el magától a Passat modellt a jövőben sem, sőt, még SUV átiratot sem csinál belőle. Lesznek viszont olyan alapvető változtatások, amikre eddig nem volt példa a típus történetében.
Jozef Kaban volt eddig a Volkswagen vezető formatervezője, de ez most változik a legújabb híresztelések szerint. Az ID modellek formavilágával nem igazán elégedett a márka vezetősége, így inkább Andreas Mindt-re bízzák a továbbiakban a munkát.
Január legelejére ígér egy új elektromos bemutatót a Volkswagen. Hogy pontosan melyik ID modell érkezik, azt egyelőre nem árulták el, de nagyon úgy néz ki, hogy végre bemutatkozik az elektromos szedánjuk.
A Volkswagen alapos szoftveres frissítésnek vetette alá az ID.4 modelljét, melynek köszönhetően most már olyan turpisságokra is képes, mint a lámpánál ácsorogva hasznos „Auto Hold” funkció vagy a digitális műszeregységen megjelenített aktuális üzemmód.
A Volkswagen új vezérigazgatója beszélt arról, hogy tudomásuk van az infotainment rendszer hibákról. Elsődleges feladatnak tekintik, hogy kijavítsák azt a felhasználói visszajelzések alapján.
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
A Volkswagen nagyszabású terve, hogy pár éven belül a világ vezető elektromos márkája lesz. Most ez a terv megbicsaklani látszik egy igencsak komoly szoftveres galiba miatt. Legalábbis erre világítanak rá a kiszivárgott információk.
Számtalan érdekességgel találkozhatnak az AMTS-re látogatók ezen a hétvégén. Többek között gyári különlegességgel is, például a Pikes Peak-en is rekordot tartó elektromos Volkswagennel.
A Volkswagen még tavaly év elején jelentette be, hogy rövidtávon szeretnének a legnagyobb elektromos márkává válni. Egyelőre még messze van a Tesla trónfosztása, de azért Herbert Diess továbbra is bizakodó.
A Volkswagen Multivan története az 1979-ben bemutatott T3-as szériájú Transporterig nyúlik vissza. A Multivan volt az igazi, nagycsaládos svájcibicska: soküléses, tágas, variálható belső tér. Miben tudott még többet a konkurenseinél? A gyártás kezdetétől választható volt benzinmotor is a dízel üzeműek mellé, a vízhűtéses boxerek erősek voltak és a motorzaj alig szűrődött be az utastérbe, főleg megpakolt csomagtér esetén. A kor kishaszongépjárművei közül kiemelkedő utazási komfortot nyújtott a Volkswagen Multivan. Ugorjunk az időben, a 2022-ben már sokkal több kell a Multivan ígérethez, nézzük mit tud a legújabb T7.