
A Volkswagen még tavaly év elején jelentette be, hogy rövidtávon szeretnének a legnagyobb elektromos márkává válni. Egyelőre még messze van a Tesla trónfosztása, de azért Herbert Diess továbbra is bizakodó.
A Volkswagen még tavaly év elején jelentette be, hogy rövidtávon szeretnének a legnagyobb elektromos márkává válni. Egyelőre még messze van a Tesla trónfosztása, de azért Herbert Diess továbbra is bizakodó.
A Volkswagen Multivan története az 1979-ben bemutatott T3-as szériájú Transporterig nyúlik vissza. A Multivan volt az igazi, nagycsaládos svájcibicska: soküléses, tágas, variálható belső tér. Miben tudott még többet a konkurenseinél? A gyártás kezdetétől választható volt benzinmotor is a dízel üzeműek mellé, a vízhűtéses boxerek erősek voltak és a motorzaj alig szűrődött be az utastérbe, főleg megpakolt csomagtér esetén. A kor kishaszongépjárművei közül kiemelkedő utazási komfortot nyújtott a Volkswagen Multivan. Ugorjunk az időben, a 2022-ben már sokkal több kell a Multivan ígérethez, nézzük mit tud a legújabb T7.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
A VW ID.BUZZ tanulmány szinten már megmutatta magát, most viszont közel állunk a szériagyártásra érett változat leleplezéséhez. Annyira, hogy már ki is szivárogtak a villanyos kisbusz belsejéről készült képek.
A Volkswagen pickupja a Ford Ranger testvérmodellje lesz, de a megjelenése teljesen különbözni fog attól. Belülről is, legalábbis erre engednek következtetni az új kedvcsináló vázlatok.
A Volkswagen vezérigazgatója beszélt arról, hogy az elektromos modellek esetében teljesen más értékesítési konstrukciót szeretnének kidolgozni. A lényeg, hogy az akkumulátorok végül a gyártó kezén maradjanak.
Bár első körben arról volt szó, hogy az ID.3-at meghagyja a Volkswagen egy kimondottan európai modellnek, az ID.4 és ID.6 rendelések és előjegyzések láttán nem bírtak ellenállni a kísértésnek és most elvitték Kínába is.
Bár immár több mint egy éve annak, hogy a Volkswagen és az Inoity együttműködési megállapodást írt alá, Herbert Diess továbbra sem elégedett az elektromos töltőket üzemeltető cég szolgáltatásaival.
A Volkswagen nagy energiával folytatja az elektromos ID modellpaletta fejlesztését. A következő egy kimondottan nagy dobás lesz, bejelentették ugyanis, hogy készül az ID.8.
A Volkswagen beszámolt a hosszútávú terveiről, amelyek végén ott van a 2040-re kitűzött teljes elektromos átállás. Ám addig sok minden át fog alakulni.