A Tesla még csak pár hete sokkolta le a világot a Cybertruck bemutatójával, ám máris itt a lassan de határozottan fejlődő konkurens, a Nikola válasza. A Badger pickup nem csak elektromos, hanem bizony lehet akár üzemanyagcellás is.
A Tesla legnagyobb marketing dobása volt a Cybertruck bemutatása. Ablak betörés ide vagy oda, azóta ezen csámcsog a világ, pedig közel sem biztos, hogy a végleges változatot mutatta be a világ legnagyobb technikai mágusa, Elon Musk. Ami viszont biztos, hogy nemsokára érkezik a Nikola válaszcsapása, a Badger pickup.
A Tesla konkurens cég egy kicsit óvatosabb irányba mozdult el dizájn tekintetében, de azért az ő változatuk sem lesz mindennapi jelenség az utakon. A járgány orrát például a két gigantikus C alakú LED nappali menetfény vadítja meg, ez a forma ráadásul hátul is visszaköszön a szintén LED-es lámpáknak köszönhetően. A belső tér modern és letisztult, az információkat két óriási kijelző jeleníti meg.
Amiben viszont tényleg mertek nagyot álmodni a Nikola mérnökei, az a hajtáslánc kérdése. A Badger ugyanis nem csak tisztán elektromos kivitelben lesz rendelhető (ekkor egy 160 kWh-s akkumulátor csomag garantálja a 483 kilométeres hatótávot), hanem bizony üzemanyagcellával is fel lehet szerelni. Ez azért különleges, mert ebben az esetben is jár az elektromos hajtás a kocsihoz, csupán egy gombnyomással lehetősége van a felhasználónak váltani az üzemmódok között. Mind a két alternatívát kihasználva így már 966 kilométeres hatótávval gazdálkodhatunk.
A teljesítményről egyelőre csak annyit árultak el a gyáriak, hogy nagyjából 460 lóerőt képes stabilan leadni majd a Badger, ám rövid időre „túl lehet majd tölteni” a rendszert, ezzel több mint 900 lóerőt kipréselve a hajtásból.