A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.
A Ford Mustang GT legújabb szériája egy kiváló amerikai sportkocsi, hiszen a 450 lóerős V8 as erőforrás nem csak dinamikusan mozgatja a járgányt, hanem a hangja is egészen vérpezsdítő. Persze, vannak olyanok, akiknek ez nem elég és többet akarnak. Azok megvásárolhatják a Mach 1 kivitelt, vagy egészen elmehetnek odáig, hogy a Shelby-től rendelnek be egy eredeti GT500-ast. Ez utóbbi persze kimondottan drága megoldás, de a jó hír, hogy a Roush-nak köszönhetően most már jóval olcsóbban megközelíthető a Shelby által kínált teljesítményszint.
Megérkezett ugyanis az új kompresszor készletük, mely kimondottan az 5 literes V8-as erőforráshoz készült és nem kevesebb mint 750 lóerőt képes kipréselni a blokkból. A készlet tartalmazza az Eaton TVS R2650 kompresszort, a komolyabb hűtőt és a módosításokhoz illő szoftveres frissítést is.
A gyártó elmondása szerint a motor módosítása nagyjából 16 órányi munkát vesz igénybe és csak a GT modell esetében végezhető el, azaz a Mach 1 és a Bullit kivitelekhez nem passzol a jelenlegi beállítás.
Na de mennyit is kóstál egy ilyen módosítás? A szett 8800 dollárba, azaz nagyjából 3 millió forintba kerül. Persze, ez sem filléres tétel, de érezhető teljesítménynövekedést előidéző tuningról van szó, melyre nem kevesebb mint 3 év vagy 36 ezer mérföld garanciát is vállal a Roush.