A Cadillac a Lyriq elektromos autóval jelen van a kínai piacon is, hiszen az ázsiai ország komoly felvásárló erővel rendelkezik. Azonban nem bízzák a véletlenre az amerikaiak a marketinget, hanem Tesla töltők előtt dekkolva vadásszák az új vásárlókat.
A globális autóértékesítések tekintetében az egyik legnagyobb piac az ázsiai, azon belül is Kína rendelkezik talán a legnagyobb felvásárló erővel. Érthető, hogy a legtöbb gyártó ezt a területet célozza meg az új termékekkel.
Mindezek mellett a térségben az elektromos autózás is egyre elfogadottabb, így hiba lett volna, ha a Cadillac az új villanyos SUV-al nem célozza meg az ottani vásárlókat is.
„Vadászni etetőnél ugyan tilos, bár roppant eredményes” gondolhatták a Cadillac marketingesei amikor kitalálták, hogy a szokásos médiában felbukkanó reklámok mellett érdemes személyesen is megkeresni a leendő ügyfeleket, majd ezzel a lendülettel ki is költöztek a környék Tesla szupertöltőihez.
A jelenségre a Twitteren csak „Jay in Shanghai” néven futó srác figyelt fel, aki nem mellesleg a helyi Tesla klub egyik alapító tagja. Ebből már gondolhatjuk, hogy emberünk nem örült a Cadillac jelenlétnek a Tesla töltőknél, azt pedig főként nehezményezte, hogy a GM emberei oda is mennek a Tesla tulajdonosokhoz, felajánlják az ingyenes tesztvezetést, és ha úgy alakul, akkor el is irányítják az embereket a legközelebbi Cadillac kereskedéshez. „A versenyhelyzet nagyon jó, de ez a Tesla területe. Szégyenteljes húzás ez Cadillac”- írja a bejegyzésében Jay.
A Cadillac egyébként nem panaszkodhat az értékesítési adatokra, hiszen a Lyriq tavalyi premierje óta már 200 ezer példányt sikerült eladniuk Kínában. Persze, ez továbbra is eltörpül a Tesla keresettségéhez képest, ráadásul Elon Musk cége gond nélkül ontja magából az autókat, míg a GM sok helyen még mindig gyártási nehézségekkel küzd a beszállítói anomáliák és az alaktrészhiány miatt.
fotók: Twitter/Jay in Shanghai