Mitsubishi-emblémával is árusítaná néhány típusát a Renault, miután a tavaly vásárolt részvénycsomaggal a japán márka is a franciák irányítása alá került.
2016-ban szerezte meg a Mitsubishi Motors részvényeinek 34 százalékát a Renault-Nissan csoport, és azóta azt tervezik, hogyan tudnák kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket. Felmerült, hogy Mitsubishi-emblémával árulnának különböző Renault-modelleket olyan piacokon, ahol a francia márka nem ismert, a japán gyártónak azonban nagy presztízse van. A délkelet-ázsiai piacokról van szó, egyelőre azonban nem pontosították, hogy milyen típusokra gondoltak, Nissant azonban már most is kínálnak Mitsubishi-emblémával, ilyen a képen látható Proudia. Szintén együttműködhet a Mitsubishi és a Nissan a pick-up modellek terén, amelyben mindkét gyártónak több évtizedes tapasztalata van. Itt a közös gyártás lehet kifizetődő, de arról is szó esett, hogy a Mitsubishi adná a Nissan Navara következő generációjának alapjait.