Alig telt el egy év, hogy a Volvo elektromos-prémium brandje bemutatkozott a csodás Polestar 1 kupéval, máris itt a második típus, a – nem túl fantáziadús – kettes. És van mit nézni ezen is. Február 27-én mutatják be és több, mint ígéretesnek tűnik.
450 kilométeres hatótáv, 400 lóerős teljesítmény és olyan letisztult, minimális hézagokkal illesztett karosszéria, hogy szinte monolitnak tűnik maga az autó, a Polestar 2 egyre komolyabb vetélytársa lesz a német prémium-márkáknak, ahogy a Teslának is. Pláne, hogy az egész kínai lítium-háttéripar ott van mögötte a maga végtelen know-how-jával és akkumulátortechnológiájával.
A forma alapjában véve a Polestar 1 négyajtós kupéjának tűnik, a tető egy hatalmas darab üveg és odabent is iszonyatosan letisztult lesz, az autóiparban először egy teljesen integrált Android-kezelőfelülettel, amely hamarosan az összes Polestar és Volvo számára elérhető lesz.
Attól függetlenül, hogy nem a márkáról szólnak a szalagcímek még a háttérben komoly munka zajlik. A márka már felépítette saját, hatalmas gyárkomplexumát Csengduban (Kína) és bejelentette a harmadik (Polestar 3) illetve a negyedik típusát is, ami egy kompakt SUV lesz.
Míg a Polestar 1 a maga 155 ezer dolláros árával egyfajta antré volt a márka számára a prémium-elektromos szegmensbe, addig a Polestar 2 egy sokkal elfogadhatóbb árú, a Tesla Model 3 szintjén mozgó (40 ezer dollár) típus lesz. A leendő ügyfelek már most feliratkozhatnak a várólistára és természetesen első kézből értesülnek minden friss információról.
A Polestar nem tervez saját márkakereskedői hálózatot, e helyett apró, Polestar Space névre hallgató kis kiállító-kuckókat szór szerte a világba, melyeke önálló, független kereskedők működtethetnek, illetve pár kiemelt Volvo-szalonban lesz dedikált Polestar-sarok.