Még javában tart a jelenlegi AMG GT paletta építése, ám a gyáriak egy-két szóban már most kitértek a következő generációra is.
A Mercedes-AMG még nem végzett a jelenlegi generációs GT palettával, hiszen nemsokára érkezik a minden eddiginél sportosabb Black Edition is, ám ennek ellenére a Daimler vezetősége már most érdekes részleteket árult el a nagyjából két év múlva érkező következő generációról.
Megerősítették ugyanis azt, amit már nagyjából mindenki sejtett: a villanyosítás jegyében hibrid hajtásláncot kap a GT is. A meglepő fordulat viszont, hogy míg a legtöbben konnektoros hibrid hajtásra és tisztán elektromos üzemmódra számítottak, a németek egyelőre nem lépnek ennyire drasztikusan a jövő hajtása felé a sport AMG-vel.
Lágy-hibrid lesz a GT, azaz az elektromotor csak rásegít majd a benzines egységre, külön nem vesz részt az autó mozgatásában. Na de miért is zárja ki most még a konnektoros töltést a gyártó? Az ok egyszerű: a valamire használható elektromos hatótávhoz legalább egy 12 kWh-s akkumulátor csomag kell, ami nem csak nehéz, hanem túl sok helyet is foglalna el, így alapvetően változna meg az AMG GT karakterisztikája is.