Már 2018-ban is távol maradt a Párizsi Autószalontól a Volkswagen, és nagyon úgy néz ki, hogy idén sem lesz ez másként. Pedig van mit mutogatniuk, de inkább megoldják ezt saját rendezvényeken.
A Volkswagen (és még egy tucat másik gyártó) egyszer már 2018-ban úgy döntött, hogy nem megy el a Párizsi Autószalonra, és nagyon úgy tűnik, hogy ez idén sem lesz másként. Legalábbis erre enged következtetni Jurgen Stackmann Volkswagen marketingigazgató megnyilvánulása.
Stackmann ugyanis egy Franciaországban tartott sajtótájékoztatón egy az autószalonnal kapcsolatos kérdésre válaszolt úgy, hogy nem hiszi, hogy lesz belőle valami részükről, hiszen a mai napig semmi terv vagy megmozdulás nem történt a részvételt illetően.
Na de miért mondja vissza egyre több gyártó a részvételt az ilyen nívós rendezvényekről? Természetesen anyagi megfontolásból. Egy ilyen autószalonra kitelepülés ugyanis komoly összegeket emészt fel és ráadásul ma már nincs akkora haszna, mint egy internetes kampánynak, vagy egy saját rendezvénynek.