Az FCA csoport hivatalosan is megújította a Cuda elnevezés tulajdonjogát. Lehetséges, hogy nemsokára egy újabb sportos elnevezés tér vissza a köztudatba? Egyelőre nem teljesen így fest a kép.
Aki valamilyen szinten jártas az izomautók világában, annak a Cuda, vagyis a Barracuda elnevezés nem jelent újdonságot. Az 1970-es években ezzel a névvel látták el a Plymouth izomautóit, azóta pedig legendává nőtte ki magát a Cuda sztori. A Plymouth márka azóta megszűnt, ám mivel a Chrysler kötelékébe tartozott anno, a márkanevek jogait egy darabig az FCA (Fiat-Chrysler) csoport birtokolhatta. Azóta viszont eltelt pár év, így időközben lejárt az olyan elnevezések védelmi időszaka is, mint például a Cuda vagy a Barracuda. Mit lehet tenni? Vagy meg kell újítani a jogokat vagy el kell engedni az elnevezést és beletörődni abba, hogy más gyártó esetleg ráteheti ezúton a kezét.
A Fiat csoport úgy döntött, hogy szüksége lehet még a Cuda eszmeiségére, így most hivatalosan is meghosszabbították a hozzá kötődő jogokat. Ez egyben azt jelenti, hogy nemsokára újabb izomautó kerülhet mondjuk a Dodge palettájába? Jelen esetben nem túl valószínű.
Az amerikai sportkocsik iránti kereslet ugyanis éppen mélyrepülésben van, amire a koronavírus gazdasági hatása még rátesz egy lapáttal. Egy ilyen helyzetben nem lenne túl logikus elsütni, vagyis inkább elpazarolni egy ilyen fényes múlttal rendelkező nevet, így inkább arról van szó, hogy az FCA nem szeretné, ha más kezébe kerülne az elnevezés. Csak lesz még jobb világ egyszer, amikor jól jön majd, hogy el tudják majd látni újgenerációs (jó eséllyel már elektromos) Cudákkal az élményautókért tolongó vásárlókat.