Zseniális marketing kampányt épített fel a Porsche az új cipőkollekciója népszerűsítésére. Első körben csupán 2,7 másodpercig lesznek elérhetőek a lábbelik, azaz pontosan annyi ideig, ami alatt felgyorsul 100-ra egy 911 Turbo S!
Ha létezik zseniális marketing, akkor a Porsche mindenképpen éppen most viszi azt végbe az új, a Puma cipőgyártóval közösen létrehozott cipőkollekció piaci bevezetésével. Nem mindennapi, egy igenis autós témájú összekötést választottak a srácok a lábbelik premierjéhez.
A Porsche Design oldalán ugyanis elindult egy visszaszámlálás, melynek lejárta után lehetőség lesz előrendeléseket leadni az új cipőkre. Gyorsnak kell lennie viszont annak, aki első körben szeretne egyet magának, ugyanis csak 2,7 másodpercig lesz aktív a „vásárolj most” gombocska, aki addig nem kattint, az most még lemarad. Na de miért csak ennyi ideig van lehetőségünk beszerezni az újdonságokat? A magyarázat egyszerű: az új Porsche 911 Turbo S-nek is pontosan ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy teljesítse a 0-100-as sprintet!
Természetesen a Porsche legendás modelljeivel összeköthető cipők később mindenki számára elérhetőek lesznek, de ezzel a lehetőséggel nem csak korábban lehet hozzájuk jutni, hanem még egy limitált Porsche Design plakát is jár majd a surranók mellé.
A kollekció egyébként 8 darabból áll és két különböző Puma típusra oszlik, akárcsak a Porsche 911 nagy múltú történelme. Van ugyebár a léghűtéses korszak, amit jelen esetben a Puma Future Rider jelképez, illetve jelenleg a vízhűtéses korszakot éljük, aminek cipő szinten az eleve autós lábbelinek tervezett Puma Speedcat lesz a megfelelője.