Az FCA-PSA összeolvadás nem jelenti azt, hogy mostantól mindent lehet, hiszen a Stellantis ugyan a világ egyik legnagyobb autóipari konszernje lesz, a 2020-as év gazdasági mutatói így is éreztetik majd a hatásukat. Van félnivalója a veszteséges márkáknak.
Pár héten belül hivatalosan is megtörténik a PSA és az FCA csoport összeolvadása, mellyel létrejön a világ negyedik legnagyobb autóipari konszernje. Ez sok márkának nagy segítség lesz az életben maradáshoz, ám nem feltétlenül jelenti azt, hogy a leggyengébbek is elevickélnek majd sokáig a nagyok hátán.
Pletyka szintet felröppent ugyanis, hogy a Stellantis élére kerülő, a megszorításoktól amúgy sem megijedős Carlos Tavares a gazdasági alapok megszilárdítása érdekében kész egy-két igencsak gyengén teljesítő márkát elengedni a jövőben. Ezek közé tartozik az egykor szebb napokat megéllt és kimondotta nagy múlttal rendelkező Chrysler is, mely az utóbbi években folyamatosan gyengülő eladásokat produkál.
Odáig jutottak, hogy ma már csak két modell van az amerikai gyártó palettáján a Pacifica és a lassan korosodó 300-as limuzin személyében. A márka megszüntetése tehát nem lenne nagy érvágás a piacnak, viszont ezzel egy újabb legendás márka tűnne el a süllyesztőben. Kár lenne érte, de hát a cégek életét továbbra is a profit határozza meg.