Nem mindennapi kampányba kezd a Volvo. Idén a Super Bowl alatt ugyanis teljesen ingyen fognak osztogatni új autókat potom 2 millió dollár értékben.
A Super Bowl Amerikában, sőt most már világszinten egy óriási esemény, amit több mint 100 millió ember követ figyelemmel minden egyes évben. Ennek tudatában nem csoda, hogy ha valaki ott reklámozni szeretne, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Levetítenél egy 10 másodperces kis kedvcsinálót a cégednek? Semmi akadálya, kétmillió dollár lesz!
Általában a komolyabb autógyártók nem sajnálják erre a pénzt, ám igyekeznek érthető módon valami különleges, nagyot durranó videóval készülni. Na de csak ezzel lehet csak manapság érvényesülni? Van egy még jobb módja annak, hogy sok embert megszólítson a gyártó: ingyen kell autókat osztogatni.
Most pontosan erre készül a Volvo, aki a Super Bowl alatt csaknem kétmillió dollár értékben fog vadi új autókat szétosztani. Ehhez nem kell mást tennie senkinek, mint az amerikai importőr oldalán összeállítani egy számára kedvező modellt, majd a “Try to win this Volvo” gombra kattintva regisztrálni az akcióra. Innentől már csak élőben kell majd követni a február hetedikén megrendezésre kerülő meccset, mely alatt folyamatosan sorsolja majd ki a gyártó a regisztrációs kódokat. Na jó, nem folyamatosan, hanem minden egyes „Safety” eseménynél, például akkor, ha a támadó csapat szabálytalanságot követ el a saját „end zone” játékterületén.