A Peugeot leleplezte azt az emblémát, mellyel tovább folytatják majd a működést a Stellantis égisze alatt. Prémium irányba tolják majd el a francia gyártó szerepét a konszern döntéshozói.
Az elektromos korszak beköszöntével számos gyártó döntött úgy, hogy új márkaarculatot alakít ki, melynek meghatározó része az eddig használt embléma megváltoztatása is. Egyesek egyszerűsítenek, mások pedig inkább a dizájnra mennek rá. Pont úgy, mint ahogy most azt a Peugeot is tette a Stellantis alatti korszak megkezdéseként.
Az oldalra karmoló oroszlánból most már csak annak a fejrészét láthatjuk majd a francia gyártó termékein, felette pedig hangsúlyos Peugeot felirat díszeleg. A koncepció teljesen újnak tűnhet, bár a márka történetét ismerő olvasóinknak okkal lehet „deja vu” érzésük. Bizony, ezt a megoldást a Peugeot már alkalmazta egyszer a 60-as években, csak akkor a felirat még nem jelent meg a pajzs alakú logóban.
Ezzel együtt a franciák arra is kitértek, hogy a jövőben a márka feljebb lesz pozicionálva a piacon, azaz még több prémiumra törekednek majd, ami józanul gondolkodva persze az autók árának növekedését is jelenti egyben. Az idén bemutatásra kerülő új 308-as generáció például már ezen elvek szerint lép majd a piacra valamikor az év második felében.
Fontos változás még, hogy bár az elkövetkező években megmarad a fizikai értékesítési hálózat, a Peugeot egyre nagyobb hangsúlyt fektet majd az online értékesítésekre is, melynek egyik eszköze a teljesen megújuló honlapjuk lesz.