Az autógyártók egy új korszak nyitányaként sorra változtatják meg az eddigi emblémájukat és márkaarculatukat. Most meglépte ezt a Renault is, avagy megmutatták, hogy milyen logóval találkozhatunk majd a jövő modelljein.
Az autóiparnak azt a korszakát éljük, amikor igencsak gyorsan változnak a dolgok. Éppen egy agresszív villanyosításnak lehetünk szemtanúi, ráadásul az értékesítések terén is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a virtuális megoldások. A világ tehát változik, amit a gyártóknak is követniük kell látványos megújulással, aminek a legjobb eszköze a márkaarculat megváltoztatása.
Ehhez tartozik hozzá az embléma is, melyet az elmúlt másfél évben sorra újítanak meg résztvevők. Beállt a sorba már többek között az Opel, a Volkswagen, a BMW, a Kia és a Peugeot is, most pedig a Renault rántotta le a leplet arról a márkajelzésről, melyet a jövő autóin használnak majd.
Túlzott meglepetés nincs, hiszen ezt a fajta emblémát már a nemrégiben bemutatott Renault 5 koncepción már láthattuk, csak akkor az autó többi formabontó eleme miatt nem szentelt neki nagy figyelmet a publikum.
Most viszont már tisztázódott, hogy az egyszerűsített, az 1972-ben bemutatotthoz hasonló, ám annál kevesebb csíkozással ellátott dizájn lesz mostantól a befutó, egészen pontosan már 2022-ben megjelenik szériagyártású modelleken, majd 2024-től (amikor kifutnak a jelenleg palettán lévő típusok), már csak ezzel találkozhatnak az új vásárlók.