Ahogy változik a világ, úgy változnak a vásárlói szokások is. Ennek fényében csak elsőre meglepő, hogy Kínában a legtöbb limitált modellt egy mobiltelefonos applikáció segítségével értékesítette a Rolls-Royce.
A digitalizáció és az elmúlt másfél év pandémiás helyzete alapvetően változtatta meg az emberek fogyasztási szokásait. Lényegében felgyorsult a digitális megoldásokra átállás, ami tetten érhető a vásárlások fizikai megvalósításának háttérbe szorulásánál is.
Ma már, aki csak teheti online fizet a megrendelt termékekért, sokan pedig a mobiltelefonjukat nevezték ki a modern kor pénztárcájának. És itt nem csak az érintéses vásárlásra kell gondolni, hanem arra is, hogy számtalan applikáció kínál ma már egy gombnyomásos fizetési lehetőségeket.
Az új trendek az autóiparban is egyre hangsúlyosabban vannak jelen, sok gyártó tette lehetővé az elmúlt időszakban, hogy a szalonba látogatás nélkül, az otthon kényelméből rendelhessük meg és fizessük ki az új autónkat. De ki akar mobiltelefonon elkölteni súlyos milliókat? Nagyon úgy néz ki, hogy az, aki megteheti. Sőt, ők akár a sokszáz milliós vásárlásoktól sem riadnak vissza!
A Rolls-Royce kínai képviselete elárulta, hogy az elmúlt időszakban a legdrágább limitált szériás modelleket a helyi piacon főként a WeChat applikációval tudták értékesíteni. Ez a program lényegében a ma ismert szolgáltatások elegye, azaz nem csak szöveges üzenetek kézbesítésére alkalmas, hanem online bemutatókat is lehet vele tartani és a fizetési folyamatok is játszi könnyedséggel megoldhatók.
Kínában pontosan ezzel a módszerrel értékesítették a Phantom Tempus széria döntő többségét, a gyártó elmondása szerint ráadásul úgy, hogy a leendő tulajdonos még csak nem is látta a különlegességet, nem kért információkat, csak a fizetési folyamat megindításához kereste fel a kereskedőt a WeChat-on belül! Egymillió dollár? Egy gombnyomás az egész!