Randy Pobst a tavalyi balesete után ismét nekirugaszkodik a Pikes Peak felfutónak egy Tesla Model S volánja mögött. A villanyos versenygépe most erősebb is, így kellően nagyok az elvárások.
Aki követi az elektromos autóversenyzés világát, annak Randy Pobst neve nem lehet ismeretlen. Ő az, aki tavaly nekivágott a legendás Pikes Peak felfutónak egy Tesla Model S volánja mögött. Az elektromos járgány már akkor igéretesnek tűnt, ám Randy nem tudta befejezni a távot egy baleset miatt. Mit lehet tenni? Idén megint meg kell próbálni!
Most ráadásul egy erősebb Plaid verzióval vág neki emberünk a hegynek, melynek hajtáslánca teljesen megegyezik az utcai verziókéval, azaz 1034 lóerőt képes leadni. Miért is kéne tovább hergelni a villanyos autót, ha az már eleve kevesebb mint 2 másodperc alatt futja le a 100-as sprintet?
Természetesen azért Randy készült átalakításokkal, például versenyfutóművet pakolt a kocsi alá, a belső tér pedig némi könnyítést aztán pedig csövezést kapott. Nem maradhatnak le a leszorítóerőt termelő gigantikus szárnyak és az első légterelők sem.
Az „igazi” futam csak 27-én lesz, ám az Unplugged Performance Tesla Model S Plaid versenyautót már most kipróbálta a versenyző. Félelmetes! A tempó mellett a hangtalan suhanás is, amit csak a beépített sziréna (valamivel jelezni kell, hogy érkezik a gép) vinnyogása tör meg folyamatosan.