Az Opel a Combo modellt is felruházta a jelenlegi márkaarculatával, illetve a technikai háttér is modernebb lett. Az erős villanyosítási törekvés ellenére a teherszállító kivitel továbbra is kapható lesz hagyományos hajtásláncokkal is.
Az Opel szépen lassan eléri, hogy a teljes palettára sikerül ráhúznia az új „rostély” márkaarculatot. A Combo ráncfelvarrásával ráadásul most már a haszongépjármű-kínálat is megkezdte az átalakulást.
Természetesen nincs ezzel új a nap alatt, azaz a megszokott Opel fényszórók jelentek meg az autón a szintén márkajellegzetes plexivel együtt. Meg kell hagyni, hogy jót tett a beavatkozás dizájn szempontjából, a Combo dobozos kialakítása teljesen összhangban van a lapított LED-es fényszórókkal.
A belső tér sem maradt változatlan. A mai követelményeknek megfelelve a műszeregység teljesen digitális lett, míg a műszerfal tetejére egy új 10 collos infotainment kijelző került felszerelésre. Ez utóbbi azonban csak a magasabb felszereltségekhez jár, azaz belépő szinten egy mobiltelefon-dokkolót találhatunk a helyén.
Fejlődtek a vezetést támogató eszközök is, megjelent például a kamerákkal oldalirányú forgalmat figyelő rendszer is a kínálatban, illetve mostantól az adaptív, akár teljesen megállni képes tempomatra is számíthatnak a vásárlók.
Az eddig említett részletek a személy- és a tehergépjármű-változatra is érvényesek, a motorpaletták azonban csak részben fedik át egymást. Mind a két kivitel kapható lesz teljesen elektromos hajtással is, melynek alapja egy 136 lóerős villanymotor, amihez egy 50 kWh teljesítményű akkumulátort társítanak a gyáriak.
A különbség viszont, hogy míg a személyszállító Combo kizárólag elektromos marad, a teherváltozat esetében meghagyják a benzines és dízel alternatívákat is a gyáriak az 1.2 PureTech és az 1.5 BlueHDi erőforrások személyében. Sőt, a manuális váltó is marad, az automata kizárólag a dízelhez lesz választható opciós tételként.